Jump to content
whiskyforum

Önskemål..


Recommended Posts

  • 8 months later...

Visste inte var jag skulle skriva så jag skrev här. Jag ska lägga in ett sample på en Cognac från Jean Fillioux. Dock så finns det bara Grönstedt att tilgå när man skapar en ny produkt.

Går det inte att ha en rad där så man kan skriva det själv? Då slipper Jenz att göra världens längsta rulllista på cognacs-producenter.

 

Önskar också att man ska kunna välja Rom och likaså en tomrad i till calva-produkten

Är alltid intresserad av intressanta Longmorns.

Johannes Sundbom

Söderfors

Link to comment
Share on other sites

Visste inte var jag skulle skriva så jag skrev här. Jag ska lägga in ett sample på en Cognac från Jean Fillioux. Dock så finns det bara Grönstedt att tilgå när man skapar en ny produkt.

Går det inte att ha en rad där så man kan skriva det själv? Då slipper Jenz att göra världens längsta rulllista på cognacs-producenter.

 

Önskar också att man ska kunna välja Rom och likaså en tomrad i till calva-produkten

hmm.. är inte detta ett whisky forum? :)

Thomas Herkevall

Köper eller byter RARE MALTS!
Jag har ett antal dubletter samt annat att byta med.

Cask Owner: BOX Svensk ek, BOX orökt på Bourbon, Kilchoman, Lochindaal, Bladnoch, Margadale#9000069 & BARRA.

Aktieägare: Box

Friend of Laphroaig Plot: 283358
Ardbeg Committee
Springbank Society Member
Guardians of the Glenlivet
Slainte Whiskyklubb
Stockholm whisky Enthusiasts

Link to comment
Share on other sites

Varför kan man inte radera "Mina Meddelanden"?

 

Lite klurigt tekniskt sett, men det är något som kommer i en framtida version. Jag har valt att prioritera annan utveckling av whiskybanken framför denna funktionalitet.

Jenz Rönnow
Grundare av whiskyforum | Medlem i Whisky Society Skåne

Link to comment
Share on other sites

Visste inte var jag skulle skriva så jag skrev här. Jag ska lägga in ett sample på en Cognac från Jean Fillioux. Dock så finns det bara Grönstedt att tilgå när man skapar en ny produkt.

Går det inte att ha en rad där så man kan skriva det själv? Då slipper Jenz att göra världens längsta rulllista på cognacs-producenter.

 

Önskar också att man ska kunna välja Rom och likaså en tomrad i till calva-produkten

 

Bra förslag, sätter upp det på att-göra-listan.

Jenz Rönnow
Grundare av whiskyforum | Medlem i Whisky Society Skåne

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Något jag tycker är besvärligt är att man inte kan gå bakåt när man varit in på t.ex. ett sample eller paket. Är det jämt så eller har det med browsern att göra?

 

Du kan inte använda browserns back utan måste klicka på knappen nere till väster som är i banken, "tillbaka" har jag för mig att den heter.

Thorbjörn Porsander
Åter i Skåne!
tobbe.lindberg@gmail.com

Link to comment
Share on other sites

Något jag tycker är besvärligt är att man inte kan gå bakåt när man varit in på t.ex. ett sample eller paket. Är det jämt så eller har det med browsern att göra?

 

Det har lite att göra med hur sidan är byggd, och generellt hur webbapplikationer fungerar. Man kan likna det vid en internetbank, där man inte heller kan

nagivera fram och tillbaka med knapparna i webbläsaren, utan måste använda sig av sidans navigationssystem.

Jenz Rönnow
Grundare av whiskyforum | Medlem i Whisky Society Skåne

Link to comment
Share on other sites

Något jag tycker är besvärligt är att man inte kan gå bakåt när man varit in på t.ex. ett sample eller paket. Är det jämt så eller har det med browsern att göra?

Jag har samma bekymmer.

Jag har en tumknapp på musen som jag brukar använda för att gå bakåt och som jag (av gammal vana) allt som

oftast trycker för att gå bakåt med ett hopp till "startsidan" som resultat.

Om det går att få detta ändrat så skulle jag bli glad.

Patrik Törnqvist, Helsingborg.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...