Jump to content
whiskyforum

Problem med sidlänkar!


Recommended Posts

När jag försöker bläddra tillbaka bland tidigare samplespaket så hände ringet när jag klickar på länken "2" under samples & paket och avsnittet paket. Samma problem under samples. Det händer inget när jag klickar på länkarna.

Jag använder OSX 10.6.7 och Safari 5.0.4. Jag har testat med FF 5 och men det var samma problem där. Något känt problem?

Magnus Lorentz, Lund

 

Whisky Society Skåne | Whiskyklubben Slainte

The Balvenie Warehouse 24 | Highland Park - Inner circle | Friends of Laphroaig | Ardbeg committee member

Delägare i Mackmyra Reserve 2008, Extra Rök, Ex-Sherry | Bladnoch Heavily Peated Bourbon Barrel, cask 8/2009, WSS4

Link to comment
Share on other sites

När jag försöker bläddra tillbaka bland tidigare samplespaket så hände ringet när jag klickar på länken "2" under samples & paket och avsnittet paket. Samma problem under samples. Det händer inget när jag klickar på länkarna.

Jag använder OSX 10.6.7 och Safari 5.0.4. Jag har testat med FF 5 och men det var samma problem där. Något känt problem?

 

Jag kör med samma OS och webbläsare, och har inga problem. Konstigt det där. Vilka länkar är det som inte fungerar utöver "bläddringsfunktionen" i tabellen?

Jenz Rönnow
Grundare av whiskyforum | Medlem i Whisky Society Skåne

Link to comment
Share on other sites

Jag kör med samma OS och webbläsare, och har inga problem. Konstigt det där. Vilka länkar är det som inte fungerar utöver "bläddringsfunktionen" i tabellen?

Alla länkar (i menyn) fungerar men inga av sidnummer-länkarna (i tabellerna) under recensioner, samples & paket eller produkter. Som du ser på bilden så skrivs länken ut i statusfältet. Men sidan laddas inte.

(censurerat) konstigt att det fungerar för dig med samma OS och browserversion. Dessutom så har jag problemet med radbrytningen som inte du heller har. Tyvärr så har jag inte mer info att ge. Köpte datorn i fredags och har inte hunnit testa så många olika sidor. Men problemet har jag än så länge bara stött på här. Fungerar bra på min gamla Powerbook med 10.4.

 

 

post-1900-0-25654400-1301944914_thumb.png

Magnus Lorentz, Lund

 

Whisky Society Skåne | Whiskyklubben Slainte

The Balvenie Warehouse 24 | Highland Park - Inner circle | Friends of Laphroaig | Ardbeg committee member

Delägare i Mackmyra Reserve 2008, Extra Rök, Ex-Sherry | Bladnoch Heavily Peated Bourbon Barrel, cask 8/2009, WSS4

Link to comment
Share on other sites

Upptäckte precis att när jag surfade in på Dustin.se fick jag upp en popup där jag skulle välja Företag eller Privat. Samma fenomen här. Länktexten kommer upp i statusraden men inget händer. Det börjar med "kör skriptet..." Frågan är vad för plug-in jag saknar.

Magnus Lorentz, Lund

 

Whisky Society Skåne | Whiskyklubben Slainte

The Balvenie Warehouse 24 | Highland Park - Inner circle | Friends of Laphroaig | Ardbeg committee member

Delägare i Mackmyra Reserve 2008, Extra Rök, Ex-Sherry | Bladnoch Heavily Peated Bourbon Barrel, cask 8/2009, WSS4

Link to comment
Share on other sites

Bara jag igen ;)

 

Nu verkar jag hittat problemet. Mitt antivirusprogram hade en "cookie filter" och en "information-hiding" funktion aktiverad. Med denna funktion av så fungerar det bra.

Magnus Lorentz, Lund

 

Whisky Society Skåne | Whiskyklubben Slainte

The Balvenie Warehouse 24 | Highland Park - Inner circle | Friends of Laphroaig | Ardbeg committee member

Delägare i Mackmyra Reserve 2008, Extra Rök, Ex-Sherry | Bladnoch Heavily Peated Bourbon Barrel, cask 8/2009, WSS4

Link to comment
Share on other sites

Bara jag igen ;)

 

Nu verkar jag hittat problemet. Mitt antivirusprogram hade en "cookie filter" och en "information-hiding" funktion aktiverad. Med denna funktion av så fungerar det bra.

 

Aha! Bra jobbat att du hittade det själv, sånt är knepigt ibland att komma fram till vad det är.

Jenz Rönnow
Grundare av whiskyforum | Medlem i Whisky Society Skåne

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...