rico90 3 Report post Posted June 30, 2011 (edited) Hej,Jag har för mig att det var någon vänlig själ här förut som kunde få fram hela Cinderellas Whisky-sortiment i en Excel-fil. Vi ska åka med CInderella om 2 veckor och skulle bli glad om någon ville maila den nyaste versionen av denna fil till mig.MvhRickard Edited October 31, 2014 by rico90 Quote Med vänliga hälsningarRickard Share this post Link to post Share on other sites
Herke 31 Report post Posted June 30, 2011 Hej, Jag har för mig att det var någon vänlig själ här förut som kunde få fram hela Cinderellas Whisky-sortiment i en Excel-fil. Vi ska åka med CInderella om 2 veckor och skulle bli glad om någon ville maila den nyaste versionen av denna fil till mig. rickard.warfvinge@gmail.com Mvh Rickard Jag mailar dig en lista från 14 april. Det är den senaste jag har fått till mig! Quote Thomas HerkevallKöper eller byter RARE MALTS!Jag har ett antal dubletter samt annat att byta med.Cask Owner: BOX Svensk ek, BOX orökt på Bourbon, Kilchoman, Lochindaal, Bladnoch, Margadale#9000069 & BARRA. Aktieägare: Box Friend of Laphroaig Plot: 283358Ardbeg CommitteeSpringbank Society MemberGuardians of the GlenlivetSlainte WhiskyklubbStockholm whisky Enthusiasts Share this post Link to post Share on other sites