Jenz Rönnow 0 Report post Posted December 7, 2011 Gamla recensionsbanken är nu migrerad och datan finns i whiskybank. Det innebär att några er har fått x antal recensioner listade under "Mina recensioner" på "Min Sida". Quote Jenz RönnowGrundare av whiskyforum | Medlem i Whisky Society Skåne Share this post Link to post Share on other sites
P-M 84 Report post Posted December 7, 2011 Känns inte som att det funkar, gör man fel tro? Quote P-M Odsäter Min Whisky Sida Share this post Link to post Share on other sites
Jenz Rönnow 0 Report post Posted December 7, 2011 Känns inte som att det funkar, gör man fel tro? Vad är det som inte fungerar menar du? Quote Jenz RönnowGrundare av whiskyforum | Medlem i Whisky Society Skåne Share this post Link to post Share on other sites
P-M 84 Report post Posted December 7, 2011 Vet inte om jag tror att mina inlägg i gamla recensionsbanken skulle finns i den nya, så verkar inte vara fallet. Bakery Hill Double Wood Malt 46%, Barrel 4450 hade lagt in om jag mins rätt men jag hittar den inte nu. Quote P-M Odsäter Min Whisky Sida Share this post Link to post Share on other sites
+Benke Olsson 0 Report post Posted December 7, 2011 Vet inte om jag tror att mina inlägg i gamla recensionsbanken skulle finns i den nya, så verkar inte vara fallet. Bakery Hill Double Wood Malt 46%, Barrel 4450 hade lagt in om jag mins rätt men jag hittar den inte nu. Jag kan bara se 5 sidor recensioner totalt och har inga egna, vare sig under de "allmänna" eller under min egen flik. Quote _______Bengt-Åke Olsson Gammalstorp Single Malt society Share this post Link to post Share on other sites
Jenz Rönnow 0 Report post Posted December 7, 2011 Jag kan bara se 5 sidor recensioner totalt och har inga egna, vare sig under de "allmänna" eller under min egen flik. Skall se om jag kan lösa detta. Beror troligen på att kopplingen mellan e-post adresserna i de två användardatabaserna inte stämmer överens. Quote Jenz RönnowGrundare av whiskyforum | Medlem i Whisky Society Skåne Share this post Link to post Share on other sites