Jump to content
whiskyforum

Ny version av whiskybank


Recommended Posts

Ny version av whiskybank på plats med lite uppdateringar. Det går nu fint att dela samples och paket, användbart vid t.ex. referering i inlägg och dylikt.

I vissa fall krävs inloggning först, innan sample eller paket visas automatiskt.

 

Delningslänkarna syns för respektive sample och paket när man tittar på dem.

 

Fn finns en liten bugg för paket som gör att de inte visas korrekt, men det kommer att åtgärdas under kvällen.

Jenz Rönnow
Grundare av whiskyforum | Medlem i Whisky Society Skåne

Link to comment
Share on other sites

När jag försöker logga in i Whiskybanken får jag felmeddelandet att jag måste aktivera mitt konto först. När jag försöker göra det får jag följande felmeddelande:

 

Server Error in '/' Application.

 

Object reference not set to an instance of an object.

Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

 

Exception Details: System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object.

 

Source Error:

 

An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.

Stack Trace:

 

[NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object.] SampleService.activateaccount.ActivateAccount() in C:\Development\TfsWorkingFolder\SampleService\SampleService\SampleService\activateaccount.aspx.cs:78 SampleService.activateaccount.Page_Load(Object sender, EventArgs e) in C:\Development\TfsWorkingFolder\SampleService\SampleService\SampleService\activateaccount.aspx.cs:16 System.Web.Util.CalliHelper.EventArgFunctionCaller(IntPtr fp, Object o, Object t, EventArgs e) +24 System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +70 System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint) +3047

 

Version Information: Microsoft .NET Framework Version:4.0.30319; ASP.NET Version:4.0.30319.1

Link to comment
Share on other sites

När jag försöker logga in i Whiskybanken får jag felmeddelandet att jag måste aktivera mitt konto först. När jag försöker göra det får jag följande felmeddelande:

 

Får du det när du trycker på aktiverings-länken i e-postet?

Jenz Rönnow
Grundare av whiskyforum | Medlem i Whisky Society Skåne

Link to comment
Share on other sites

Linkningen mellan användarna verkar inte funka när man följer dessa länkar. Alltså jag loggas inte in som när man går in i whiskybanken som vanligt. Inte ens om man redan är inne i whiskybanken när man klickar på länken..

 

Men om du loggar in visas rätt data, eller?

Jenz Rönnow
Grundare av whiskyforum | Medlem i Whisky Society Skåne

Link to comment
Share on other sites

  • 8 years later...

hej

det var många år sen som jag köpte via den gamla whiskybanken där man kunde se, alla sorters som såldes;

men jag undrar hur det är nu förtiden, alltså hur ser man vilka samples som säljes, finns det någon sorts bank eller register där man kan se?

hur kopplar man också sitt vanliga konto till nya whiskybanken?

hörs

Hugo Olivares

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...