Jump to content
whiskyforum

Ardbeg day bottling 2:a juni


Robins
 Share

Recommended Posts

Jo det är klart. Släpptes den för den amerikanska marknaden?

 

Jo den släpptes där ochså, i 750 ml - version. En är på väg i posten :-)

  • Like 1

Tom Hoyle

 

Ardbeg Committee Member

Link to comment
Share on other sites

Då har man slutligen bärgat de två som jag beställde. Av någon outgrundlig anledning så stod det tre och väntade på mig på SB Ängelholm. Tror och hoppas att den sista gick till en forumit jag träffade där!

 

Påtalade även detta med beställningssortimentet, och att inte först till kvarn gäller, och det verkar iaf som de som arbetar lokalt på SB förstår problemen....

Link to comment
Share on other sites

Då har man slutligen bärgat de två som jag beställde. Av någon outgrundlig anledning så stod det tre och väntade på mig på SB Ängelholm. Tror och hoppas att den sista gick till en forumit jag träffade där!

 

Påtalade även detta med beställningssortimentet, och att inte först till kvarn gäller, och det verkar iaf som de som arbetar lokalt på SB förstår problemen....

 

Oj ibland är världen bra liten... eller forumet väldigt väl täckande. En polare som jobbar på SB i Äholm sa nu i veckan att en person var inne och hämtade ut 2 av 3 Ardbeg day. Han tog själv den 3:e smile.png Antar han är forumiten du träffade.

 

Själv beställde jag strax efter klockan tio på release dagen till Båstad men fick 0 styck mad.gif Där sa personalen att något konstigt hänt med min order, de hade som jag förstod det ingen koll på hur det hela fungerar med BS.

Martin Albinsson

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ibland blir man överaskad - fick ett samtal från ett av systembolagen i Stockholm i måndags som undrade om jag ville ha mina 2 flaskor som stått där i en månad - eftersom jag inte fått några sms påminnelser att de fanns där trodde jag att det blev en nitlott i dragningen men nu är de iallafall bärgade.

Peter Ågren

Link to comment
Share on other sites

Ibland blir man överaskad - fick ett samtal från ett av systembolagen i Stockholm i måndags som undrade om jag ville ha mina 2 flaskor som stått där i en månad - eftersom jag inte fått några sms påminnelser att de fanns där trodde jag att det blev en nitlott i dragningen men nu är de iallafall bärgade.

 

Fasen va kul.Då är dina "lagrade" länge..

Lennart Hertil

Friends of Laphroaig,
Ardbeg Committee,

Link to comment
Share on other sites

Ibland blir man överaskad - fick ett samtal från ett av systembolagen i Stockholm i måndags som undrade om jag ville ha mina 2 flaskor som stått där i en månad - eftersom jag inte fått några sms påminnelser att de fanns där trodde jag att det blev en nitlott i dragningen men nu är de iallafall bärgade.

 

Så nice Gratz!

Friends of Laphroaig plot_nr: 382049

Ardbeg committee member.

Whiskyforum.se

 

Fatdelägare GrythyttanWhisky

 

Peter Forsman

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...