Kainen 595 Report post Posted May 2, 2012 Någon som haft nöjet att prova denna? Kan man få ett utlåtande isf? Såg att den släpps på bolaget den 1/6 ( http://www.clydesdale.se/index.php?page=products_showitem&id=2806 ) Kunde inte låta bli köpknappen på whiskybase idag... så får hålla tummarna för att den är lika bra som jag hoppas att den är Quote Marcus Hotakainen, Täby Fatägare, Mackmyra, Gravity: De första dropparna Ardbeg committee member Friends of Laphroaig Min Samling Share this post Link to post Share on other sites
ArdbegMicke 0 Report post Posted May 2, 2012 (edited) vad var det för prisbild på den där? Det var inget förresten kollade länken Edited May 2, 2012 by ArdbegMicke Quote Michael Lysegård, Örebro Share this post Link to post Share on other sites
Kainen 595 Report post Posted May 2, 2012 59€ på whiskybase Quote Marcus Hotakainen, Täby Fatägare, Mackmyra, Gravity: De första dropparna Ardbeg committee member Friends of Laphroaig Min Samling Share this post Link to post Share on other sites
Madsen 0 Report post Posted May 2, 2012 Jag provade den i Limburg. Blev tyvärr besviken på denna. Vet inte vad jag hade förväntat mig men den håll inte måttet. Men som Kilchoman fantast så blir det ju ändå inköp av denna. Quote Henric Madsen henric.madsen@gmail.com Styrelseledamot i SMAD (www.smad.se) Ardbeg Committee Member and Bowmore Inner Core member, Friend of Laphroaig and Guardian of The Glenlivet even Bunnahabhain Explorer and, belivie or not, Custodian. of The Dalmore Söker efter samples från 1981. Helst från 1 augusti 1981! Share this post Link to post Share on other sites
LarsKarlsson 19 Report post Posted May 7, 2012 Jag hade nöjet att få prova denna av herr Sundblom, & jag gillade den skarpt. (skall tilläggas att jag är svag för sherrylagrat). Skrev ingen tastingnote då men jag minns den som framförallt; fruktig (russin?) och kryddig, och inte så rökig som jag upplevt några av de tidigare. Quote Lars Karlsson, Hudiksvall ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Friend of Laphroaig plot nr. 307250 Share this post Link to post Share on other sites
Kainen 595 Report post Posted May 7, 2012 Låter lovande! Hämtar mina på posten imorrn Quote Marcus Hotakainen, Täby Fatägare, Mackmyra, Gravity: De första dropparna Ardbeg committee member Friends of Laphroaig Min Samling Share this post Link to post Share on other sites