Jasko80 14 Report post Posted June 23, 2012 Trots min svaga tro så är hoppet större. Finns det någon där ute i Skogarna som sitter på en My name is Ingrid till min samling och kan tänkas skiljas från den eller tips. Skicka PM / Vänlig hälsning Jasmin Quote Jasmin Kliko , Olskroken "jasko80" The Glass Can Be Half Empty or Half Full...... As Long As There`s Whisky In It Ardbeg Committee Member Collector of Kilchoman and Kilchoman Club Member The Scotch Malt Whisky Society Member Friend of Laphroaig Beer Isn`t Everything, but it`s pretty (censurerat)ing close Share this post Link to post Share on other sites
Martin.M 11 Report post Posted August 9, 2012 Testa på beersweden forumet. Där vet jag att det finns folk som har. Quote Martin Malmqvist - Örebro Friend of Laphroaig - Plot No: 265912 Member of The Ardbeg Committee Grythyttan Malt Whisky Society Share this post Link to post Share on other sites
Martin.M 11 Report post Posted August 23, 2012 Kommer en ny "Hello my name is ....." med björnbär snart :-) Quote Martin Malmqvist - Örebro Friend of Laphroaig - Plot No: 265912 Member of The Ardbeg Committee Grythyttan Malt Whisky Society Share this post Link to post Share on other sites
Zarkov 11 Report post Posted August 23, 2012 Hur smakar denna numera, är det någon som provat den nyligen? Quote Share this post Link to post Share on other sites
eriknygren 51 Report post Posted August 23, 2012 Kommer en ny "Hello my name is ....." med björnbär snart :-) Nu blev man ju nyfiken.... Quote Erik Nygren Ardbeg Committee Springbank Society Member Friends of Classic Malt Share this post Link to post Share on other sites
Palmen 33 Report post Posted August 23, 2012 Kommer en ny "Hello my name is ....." med björnbär snart :-) Är det inte den de har uppe för att man ska ge ett namn på hemsidan? Skotskt namn ska det vara tydligen. Quote Fredrik Palmqvist Share this post Link to post Share on other sites
Martin.M 11 Report post Posted August 23, 2012 Japp stämmer bra. Quote Martin Malmqvist - Örebro Friend of Laphroaig - Plot No: 265912 Member of The Ardbeg Committee Grythyttan Malt Whisky Society Share this post Link to post Share on other sites
Martin.M 11 Report post Posted January 27, 2013 Snart kan man ju dricka Ingrid igen också, ska bli gott! Inte länge till bd-sthlm öppnar. Quote Martin Malmqvist - Örebro Friend of Laphroaig - Plot No: 265912 Member of The Ardbeg Committee Grythyttan Malt Whisky Society Share this post Link to post Share on other sites
Palmen 33 Report post Posted January 27, 2013 Den som spar har 1 kvar i kylen Quote Fredrik Palmqvist Share this post Link to post Share on other sites
LasseL 1,330 Report post Posted January 27, 2013 Snart kan man ju dricka Ingrid igen också, ska bli gott! Inte länge till bd-sthlm öppnar. Var kommer de att hålla till? Quote Lasse Lilja, Hillerstorp Friends of Laphroaig Ardbeg committee Friends of the classic malts Guardians of the Glenlivet Whiskyklubben Slainte SMWS Söker whisky från 1967 Share this post Link to post Share on other sites
MarkusNilsson 283 Report post Posted January 27, 2013 Var kommer de att hålla till? Kungsholmen, S:t Eriksgatan! Quote Markus Nilsson Whiskynörd Share this post Link to post Share on other sites
Palmen 33 Report post Posted January 27, 2013 Precis på andra sidan bron om man kommer från Vasastan/Karlberg. Om jag förstått det rätt så är det typ bredvid Friskis & Svettis. Mycekt protein i öl har jag hört, kan vara bra att ta en efter man tränat Quote Fredrik Palmqvist Share this post Link to post Share on other sites
Martin.M 11 Report post Posted February 16, 2013 Köpte rätt många Ingrid nu i veckan. Kommer förhoppningsvis få dom innan nästa helg. Ska bli riktigt nice att kunna hinka mängder av färsk Ingrid igen Quote Martin Malmqvist - Örebro Friend of Laphroaig - Plot No: 265912 Member of The Ardbeg Committee Grythyttan Malt Whisky Society Share this post Link to post Share on other sites
eriknygren 51 Report post Posted February 16, 2013 Köpte rätt många Ingrid nu i veckan. Kommer förhoppningsvis få dom innan nästa helg. Ska bli riktigt nice att kunna hinka mängder av färsk Ingrid igen Ok, erkänner man är liiite "avis". Hängde inte med i svängarna när det var dax... Quote Erik Nygren Ardbeg Committee Springbank Society Member Friends of Classic Malt Share this post Link to post Share on other sites
Martin.M 11 Report post Posted February 17, 2013 Kommer fler om en vecka. Sen kommer det ju till bolaget med största sannolikhet. Dock tänker jag inte chansa på bolaget. Fick inte alls så många som jag ville förra gången. Quote Martin Malmqvist - Örebro Friend of Laphroaig - Plot No: 265912 Member of The Ardbeg Committee Grythyttan Malt Whisky Society Share this post Link to post Share on other sites
Zarkov 11 Report post Posted February 17, 2013 Kommer på SB 1 april enligt pilsner.nu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin.M 11 Report post Posted February 17, 2013 Ja det blir att hänga på låset son vanligt Quote Martin Malmqvist - Örebro Friend of Laphroaig - Plot No: 265912 Member of The Ardbeg Committee Grythyttan Malt Whisky Society Share this post Link to post Share on other sites
Zarkov 11 Report post Posted February 18, 2013 Kommer på SB 1 april enligt pilsner.nu. 2 maj enligt MankerBeer: http://mankerbeer.com/2013/02/18/hello-my-name-is-ingrid-slapps-pa-systembolaget/ Quote Share this post Link to post Share on other sites