Jump to content
whiskyforum
Sign in to follow this  
Tomada

Ardbeg/Glenmorangie ambassadör

Recommended Posts

Någon som känner till Kirsty McKerrow Ardbeg/Glenmorangies nya ambassadör här i Sverige.

Hon maila till vår klubb i slutet av juli och undra om hon fick komma som provledare, efter några mail så bestämdes att hon skulle höra av sig under sep månad med lämpliga datum. I oktober maila jag hon och fråga varför hon inte hört av sig...och sa att jag nu har passande flaskor för denna provning. Men nu var hon så uppbokad så den enda passande dagen blev till slut 11 maj 2013. Och denna datum bestämdes 7 nov......och nu idag 1 dec så hörde hon åter av sig. Och sa tyvärr att nu gick det inte heller denna dag 11 maj att komma till vår redan bokade datum!!!!

Då tacka jag för mig och sa vi fixar en annan provledare.....ingen bra reklam alls detta för Ardbeg/Glenmorangie.....

Men kanske det finns nån annan som är intresserad av att vara provledare 11 maj med detta startfältet:

Glenmorangie OB Lasanta

Glenmorangie OB 18yo Extremely rare

Glenmorangie OB 30yo 1974/2004

Ardbeg Sestante 15yo 1973/1988

Ardbeg OB 17yo L4

Ardbeg OB Corryvreckan L9

Mvh Whiskyklubben Goteborg

Edited by Tomada

Tomas Karlsson
St. Magdalene for ever!!!!

http://www.facebook.com/stmagdalene

http://www.stmagdalene.com

Det var en trevlig uppställning Tomas, tråkigt att det inte fungerade, men ni hittar nog en kompetent provningsledare inom kretsen.

Vänliga Hälsningar

Kjell Öberg