Timpaan 4 Report post Posted July 10, 2013 Det gick bra och köpa från milroys men ganska lång leveranstid. Den som väntar på något gott, blir aldrig fet... Quote Timmy Larsson Share this post Link to post Share on other sites
element 5 Report post Posted January 13, 2014 Lånar tråden lite.. Någon som handlat på whiskyzone.de och kan delge sina erfarenheter därifrån? Dom har en del ganska tilltalande priser Quote Niklas Gabrielsson Share this post Link to post Share on other sites
element 5 Report post Posted January 23, 2014 Om någon är intresserad, tänkte jag bara delge min egen erfarenhet från whiskyzone.de eftersom jag handlat därifrån nu. Jag är mycket nöjd med servicen jag fick. Dom är snabba på att svara på email och väldigt hjälpsamma. Frakten var snabb (4 dagar) och dessutom väldigt billig. Kostar bara 16 till Sverige oavsett hur många flaskor man beställer! Dom har bra priser på det mesta och väldigt bra priser på vissa. Vad sägs om en 25-årig Laphroaig (2013) 800kr billigare än på Systembolaget?! Kan varmt rekommendera denna sida! Fast utbudet kunde varit lite bättre. 2 Quote Niklas Gabrielsson Share this post Link to post Share on other sites
QuarterMaesk 178 Report post Posted January 26, 2014 Någon som handlat från www.fine-whisky.de ? Verkar ha hyggliga priser på en del gott :-) Quote Robin Törnqvist Share this post Link to post Share on other sites
anotherdeadhero 26 Report post Posted January 27, 2014 Någon som handlat från www.fine-whisky.de ? Verkar ha hyggliga priser på en del gott :-) Har handlat där en gång. Kanonservice och allt flöt på fint. 1 Quote Dennis Tencic Share this post Link to post Share on other sites