Markus35 4 Report post Posted December 3, 2013 Har en Ardbeg Supernova Stellar release. Vad kan den tänkas vara värd? Finnes något intresse? Markus Quote Markus Torstensson Share this post Link to post Share on other sites
golddigger 0 Report post Posted December 3, 2013 Ca 1400:- om man kollar på WA. Quote Fredrik Sturesson Intresserad av SC från Kilchoman Min Samling http://whiskybase.com/collection.php?userviewid=2412 Share this post Link to post Share on other sites
Elvox 10 Report post Posted March 23, 2014 För mig är den värd 1500! Quote Share this post Link to post Share on other sites
fisken08 0 Report post Posted June 4, 2014 Fick du sålt den och hur mycket fick du isf? Quote Share this post Link to post Share on other sites
pectel 38 Report post Posted June 8, 2014 Gick för 2400kr på fb nyss Quote Sven-Eric Wennerbert köper gärna äldre lagavulin Share this post Link to post Share on other sites
Perra 0 Report post Posted June 8, 2014 Då måste jag passa på och fråga vad gruppen heter på Facebook. Jag hittar bara en grupp vid namn whiskyforum och den verkar stendöd. Kan man få en länk kanske? Quote Using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
MarkusNilsson 283 Report post Posted June 9, 2014 Det var antagligen "Whisky bytes/säljes/köpes". Quote Markus Nilsson Whiskynörd Share this post Link to post Share on other sites
Kainen 595 Report post Posted June 9, 2014 Det var antagligen "Whisky bytes/säljes/köpes". Den är väll gömd så man måste bli inbjuden av någon som redan är medlem? Quote Marcus Hotakainen, Täby Fatägare, Mackmyra, Gravity: De första dropparna Ardbeg committee member Friends of Laphroaig Min Samling Share this post Link to post Share on other sites