bosse700 7 Report post Posted January 19, 2014 Undrar om det finns några forumiter i mellersta skåne som, likt mig själv tycker att där finns många sorters öl på SB som man skulle vilja prova. Men tycker att det är för mycket att beställa 12 eller 24 st åt gången. Speciellt om man inte testat sorten innan. Vi kunde kanske gå samman ett litet gäng i så fall och beställa tillsammans. Hör av er om intresse finns. Bosse. Quote Bosse Palm Share this post Link to post Share on other sites
bosse700 7 Report post Posted January 20, 2014 Förstod nog inte hur lite medlemmar som kommer från mellanskåne så jag avbryter försöket direkt. Quote Bosse Palm Share this post Link to post Share on other sites
Andersson 10 Report post Posted January 20, 2014 På beerswedens forum finns trådar för samköp av öl. Mest kring storstäderna visserligen, men kan vara värt ett försök. Quote Robert Andersson Share this post Link to post Share on other sites
bosse700 7 Report post Posted January 20, 2014 Tackar så mycket. Då ska jag kolla där. Quote Bosse Palm Share this post Link to post Share on other sites