Jump to content
whiskyforum

Mässbilder sökes


Recommended Posts

Jag söker en bild över besökare på en mässa för att använda till en ny webbplats som snart skall lanseras.

Lite i stil med den här bilden: http://www.stockholmbeer.se/images/uploads/gallery/V39-18.jpg

 

Viktigt med bilden är att den fritt kan användas utan inskränkning.

 

Någon som har bild(er) på lager?

Jenz Rönnow
Grundare av whiskyforum | Medlem i Whisky Society Skåne

Link to comment
Share on other sites

Här hittar du bilder från Limburg 2013. https://plus.google.com/u/0/photos/110653191964787215271/albums/5872682736961897425?authkey=COqT9oCbwcq1IA

Är storleken tillräcklig på dessa bilder så är det fritt att ladda ner, vill du dock ha den i större format är det bara att meddela. Jag har ännu fler bilder där hem, alla är inte uppladdade.

  • Like 1

Christer Pärus

 

Friend of Laphroaig

Ardbeg Committee member

Bowmore Inner Core member

Isle of Jura Diurach

Friend of Classic Malts

Link to comment
Share on other sites

Här hittar du bilder från Limburg 2013. https://plus.google.com/u/0/photos/110653191964787215271/albums/5872682736961897425?authkey=COqT9oCbwcq1IA

Är storleken tillräcklig på dessa bilder så är det fritt att ladda ner, vill du dock ha den i större format är det bara att meddela. Jag har ännu fler bilder där hem, alla är inte uppladdade.

Kul! Fick syn på mig själv där på en bild på slutet :-)

Benny Ingman, Karlstad
Carlstad Whisky Connoisseurs - CWC

Söker sample av: Brora 1970-1972

Link to comment
Share on other sites

Här hittar du bilder från Limburg 2013. https://plus.google.com/u/0/photos/110653191964787215271/albums/5872682736961897425?authkey=COqT9oCbwcq1IA

Är storleken tillräcklig på dessa bilder så är det fritt att ladda ner, vill du dock ha den i större format är det bara att meddela. Jag har ännu fler bilder där hem, alla är inte uppladdade.

 

Underbart! Där finns några som kan fungera, speciellt de som är tagna uppifrån. Typ bild nr 11, tagen 4/27/13, 2:20 PM. Har du fler varianter av sådana?

Du får gärna maila i så fall till support [schnabel-a] whiskyforum.se. Storleken fungerar ganska bra, skall ha dem till upplösningen 1920 x 470, så det är bra att där är lite spelrum om bilden

behöver positioneras om.

 

Onekligen blir man sugen på att ta sig in i bilden och ut på andra sidan och börja botanisera bland flaskorna. Nu går det ju tyvärr inte.. :blink:

Jenz Rönnow
Grundare av whiskyforum | Medlem i Whisky Society Skåne

Link to comment
Share on other sites

Det där om att ta sig ut på andra sidan och börja botanisera, det gör att jag drömmer mig tillbaks

till WF 2013, det är ett underbart ställe att tillbringa sin tid på.

Skriver detta delvis för att det inte finns en "gillaknapp" på dina inlägg Jenz.

 

Jonas Gustafsson

Link to comment
Share on other sites

 

Underbart! Där finns några som kan fungera, speciellt de som är tagna uppifrån. Typ bild nr 11, tagen 4/27/13, 2:20 PM. Har du fler varianter av sådana?

Du får gärna maila i så fall till support [schnabel-a] whiskyforum.se. Storleken fungerar ganska bra, skall ha dem till upplösningen 1920 x 470, så det är bra att där är lite spelrum om bilden

behöver positioneras om.

 

Onekligen blir man sugen på att ta sig in i bilden och ut på andra sidan och börja botanisera bland flaskorna. Nu går det ju tyvärr inte.. :blink:

Tog en titt på alla bilder från Limburg och ser ut som om alla bra bilder fanns i webalbumet. Så tyvärr inga fler.

Christer Pärus

 

Friend of Laphroaig

Ardbeg Committee member

Bowmore Inner Core member

Isle of Jura Diurach

Friend of Classic Malts

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tog en titt på alla bilder från Limburg och ser ut som om alla bra bilder fanns i webalbumet. Så tyvärr inga fler.

 

Jag använder mig av den bilden som finns i albumet. Stort tack för hjälpen :clap::winner:

Jenz Rönnow
Grundare av whiskyforum | Medlem i Whisky Society Skåne

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...