Uffe72 227 Report post Posted March 12, 2014 Såg att Smögen whisky släpper en ny flaska imorgon på SB,blir nog att hänga på låset. Quote Ulf Isaksson Glommen Share this post Link to post Share on other sites
Andersson 10 Report post Posted March 12, 2014 Är det ingen som är sugen på att försöka sampla upp denna? Quote Robert Andersson Share this post Link to post Share on other sites
tunnis 8 Report post Posted March 12, 2014 Websaldo 1600st. Med ett liter pris på nästan 2600kr borde de räcka ett tag. Quote Mikael LindholmArdbeg Committee MemberFriend of LaphroaigDelägare Mackmyra rök / sherryDelägare Mackmyra X-rök / sherryDelägare Box rök / ungersk ekDelägare Box rök / sherryDelägare Box orök / bourbonDelägare Roslagswhisky Eko nr.1 Share this post Link to post Share on other sites
Hakan G 195 Report post Posted March 13, 2014 Websaldo 1600st. Med ett liter pris på nästan 2600kr borde de räcka ett tag. Jag gissar att allt är slut på 30 minuter Quote Håkan Staaf, SolnaFounding member of Roslagens Whisky Sällskap, and Founding member of Stockholm Whisky Enthusiasts. Ordförande i Roslagens Whisky Sällskap Share this post Link to post Share on other sites
jonascarlsson 93 Report post Posted March 13, 2014 1100 kvar efter 40 minuter! Inte jättehögt tryck verkar det som... Quote Jonas Carlsson Share this post Link to post Share on other sites
Hakan G 195 Report post Posted March 13, 2014 1100 kvar efter 40 minuter! Inte jättehögt tryck verkar det som... Ja, oj vad fel jag hade Quote Håkan Staaf, SolnaFounding member of Roslagens Whisky Sällskap, and Founding member of Stockholm Whisky Enthusiasts. Ordförande i Roslagens Whisky Sällskap Share this post Link to post Share on other sites
larced 86 Report post Posted March 13, 2014 Jag funderar på att köpa resten bara för att haussa upp andrahandsmarknaden. Sitter man på 75% av deras förstautgåva måste man kunna styra prisbilden rätt bra :-) 1 Quote Lars Cederbro Box Destilleri fatägare. Share this post Link to post Share on other sites
MarkusNilsson 283 Report post Posted March 13, 2014 Ja men bara så länge du inte säljer så många.. Quote Markus Nilsson Whiskynörd Share this post Link to post Share on other sites
Kainen 595 Report post Posted March 13, 2014 Ja men bara så länge du inte säljer så många.. Fast säljer man dom för 12000kr st så tror jag inte att någon som köper dessa kommer att sälja sin flaska billigare Quote Marcus Hotakainen, Täby Fatägare, Mackmyra, Gravity: De första dropparna Ardbeg committee member Friends of Laphroaig Min Samling Share this post Link to post Share on other sites
Complex 656 Report post Posted March 13, 2014 hmmmmmm Quote Lennart HertilFriends of Laphroaig,Ardbeg Committee, Share this post Link to post Share on other sites
Hakan G 195 Report post Posted March 15, 2014 Nu har drygt hälften av de 1600 buteljerna bokats Quote Håkan Staaf, SolnaFounding member of Roslagens Whisky Sällskap, and Founding member of Stockholm Whisky Enthusiasts. Ordförande i Roslagens Whisky Sällskap Share this post Link to post Share on other sites
Uffe72 227 Report post Posted March 15, 2014 Vad händer med dom som inte blir bokade?Går dom till någon Systembutik ? Quote Ulf Isaksson Glommen Share this post Link to post Share on other sites
bonybankhart 86 Report post Posted March 15, 2014 Dom går över till e-beställning och säljs även i de tre vinkällarbutikerna i Stockholm, Malmö och Göteborg.. Quote Michael Larsson En av grundarna till Huskvarna Malt Whisky Society 1996 Friend of Laphroaig 102662 Ardbeg Committee member Share this post Link to post Share on other sites
Herman 8 Report post Posted April 11, 2014 Fick ett trevligt sms från bolaget igår att mitt ex fanns för avhämtning! Första Svenska förstautgåvan jag köper! Quote ”That was a great time, the summer of ’71 – I can’t remember it, but I’ll never forget it!“ - Lemmy Kilmister Alla är vi små i början - så även min samling... Share this post Link to post Share on other sites