orsla 0 Report post Posted November 13, 2014 Goddagens! Tänkte kolla lite vad ni tror om Smögens kommande varianter som släpps den 20:e? Kan de vara något för samlingen? Är ju ett relativt begränsat antal av respektive. Quote Daniel Karlstad Share this post Link to post Share on other sites
paer 70 Report post Posted November 14, 2014 Undrade mest varför den ena klassades som 'övrig sprit' :-) 1 Quote Pär Högberg GBG GWS #3 Share this post Link to post Share on other sites
whiskystore 1,682 Report post Posted November 14, 2014 Självklart är den något för de som samlar, personligen tycker jag att det skall bli väldigt spännande att prova dem. Quote Vänliga Hälsningar Kjell Öberg Share this post Link to post Share on other sites
orsla 0 Report post Posted November 14, 2014 300 flaskor av single cask kan nog gå ganska snabbt! Quote Daniel Karlstad Share this post Link to post Share on other sites
Johan1975 410 Report post Posted November 15, 2014 Självklart är den något för de som samlar, personligen tycker jag att det skall bli väldigt spännande att prova dem. Tycker jag med, därför har jag precis startat en sampeltråd om dessa två whiskies. Quote Johan Larsson Landskrona Share this post Link to post Share on other sites