Jump to content
whiskyforum

Guinness Surger starter kit


mange
 Share

Recommended Posts

Äntligen får Guinness Surger lite uppmärksamhet i svenska tidningar (senaste AoW, bra jobbat, lite sent bara). Perfekt om man älskar Guinness och inte pallar gå till puben får att få en krantappad Guinness. Tyvärr så säljer man inte Surgern i Sverige men själva ölen går att beställa genom privatimport, och det är Carlsberg som sitter med dessa burkar.

 

Får min Guinness Surger Starter Kit nästa månad och då ska det trollas!

 

SKÅL :D

 

http://www.guinness.com/Templates/CarteBla...CACHEHINT=Guest

Magnus J

Link to comment
Share on other sites

Äntligen får Guinness Surger lite uppmärksamhet i svenska tidningar (senaste AoW, bra jobbat, lite sent bara). Perfekt om man älskar Guinness och inte pallar gå till puben får att få en krantappad Guinness. Tyvärr så säljer man inte Surgern i Sverige men själva ölen går att beställa genom privatimport, och det är Carlsberg som sitter med dessa burkar.

 

Får min Guinness Surger Starter Kit nästa månad och då ska det trollas!

 

SKÅL :D

 

http://www.guinness.com/Templates/CarteBla...CACHEHINT=Guest

Får man fråga hur du får tag på den?

Vad jag förstår och information som hittat så säljs den bara på Tesco Extras runt om i UK.

 

Blev lite sugen på en ;)

Jonas Eriksson
"Det är gött med Whisky..."
Borås Whiskyklubb.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Äntligen har man fått ett flak Surger genom privatimport. Tidskrävande med en massa strul men nu är det glömt. SKÅL

 

Jaha där ser man, den lär väl dyka upp i någon internetshop eller i sverige inom kort kanske :)

 

Guinness har inga planer i nuläget på att släppa den utanför GB förutom till restauranger.

Magnus J

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Hejsan.

 

Någon här inne som vet var jag kan köpa ett Guinness Surger Starter kit? Har letat i flera månader men hittar ingen sida alls som säljer. Kanske någon som känner till en sida som har som skeppar till Sverige om inte sidan är svensk ? Tack på förhand =D

Link to comment
Share on other sites

Kontakta Carlsberg som tillhandahåller produkten åtminstonde för oss på Restaurang.

Jag vet att även en del i personalen har fått prov på den lilla varianten. Så Carlsberg bör ha koll, borde gå att få genom beställningsortimentet på SB.

 

Hugo

Edited by eronica

Helena Hugo

 

Mat & Malt, Bredaryds Wärdshus

www.bredarydswardshus.se

Link to comment
Share on other sites

Kontakta Carlsberg som tillhandahåller produkten åtminstonde för oss på Restaurang.

Jag vet att även en del i personalen har fått prov på den lilla varianten. Så Carlsberg bör ha koll, borde gå att få genom beställningsortimentet på SB.

 

Hugo

 

Tippar på att du syftar på själva ölen men jag menar maskinen eller vad man ska kalla det, den man ställer ölen på iaf. Ölen vet jag finns i beställningssortimentet på SB. :P

Link to comment
Share on other sites

Tippar på att du syftar på själva ölen men jag menar maskinen eller vad man ska kalla det, den man ställer ölen på iaf. Ölen vet jag finns i beställningssortimentet på SB. :P

 

 

Nej jag menar vibrationsplattan.

Och SB förmedlar ju faktiskt även material.( och om de inte gör det med denna så har Carlsberg säkert koll på var du hittar den, de har hjälpt mig iaf)

Det avr DEN de fick i gåva. Alkohol får som bekant inte ges i present inte ens om man jobbar på Carlsberg.

 

// Hugo

Helena Hugo

 

Mat & Malt, Bredaryds Wärdshus

www.bredarydswardshus.se

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Hej!

 

Jag har Ett kit med 2 glas (½ pint) och 1 platta i Guinness orginallåda till salu om du Fortfarande är intresserad. Om så är fallet Ge mig ett bud på kitet.

 

Zazza

 

 

 

 

[/ quote]

 

 

Hejsan har du något bud på ditt startkit.Vad har du tänkt dig för pris?

Mvh Macke

Edited by macke
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...