Buuurken 7 Report post Posted March 9, 2015 http://viewer.zmags.com/publication/fdabdeae#/fdabdeae/7 Om vi kollar igenom deras sortiment, vad är enligt er bästa köpet i whiskyväg? Ska dit på fredag och köpa en 2-3 flaskor. Vad är bäst valuta för pengarna? Quote Martin Rickardsson Share this post Link to post Share on other sites
StefanW 88 Report post Posted March 9, 2015 Jag skulle köpa Port Charlotte PC11, kanske Balblair 1999 och en Maker's Mark till sommaren Quote Stefan Wallin Share this post Link to post Share on other sites
Benriach1 561 Report post Posted March 10, 2015 Med förbehåll för att PC 11:an fortfarande finns kvar , så köp absolut minst en.. för att fortsätta på Islay så föreslår jag Laffe PX och Ardbeg Uigeadal som är prisvärda. Annars brukar det kunna finnas nån Dun Bheagan som inte står i sortimentlistan. 3 Quote Kent Johansson Share this post Link to post Share on other sites
Timpaan 4 Report post Posted March 11, 2015 Aberlour 15 kanske kan va nått? Quote Timmy Larsson Share this post Link to post Share on other sites
Lovikavante 256 Report post Posted March 14, 2015 Ska jag gå efter ren prisvärdhet, "bang for your buck" så är Ardbeg Uigeadail och Old Pulteney 17 givna vinnare bland singel malten i den listan enligt mig. Quote Johan GarlandFriends of Laphroaig 310219Ardbeg Committee-De gustibus non est disputandum- Share this post Link to post Share on other sites