Jump to content
whiskyforum
Sign in to follow this  
GlenScotiaLasse

Svensk Whiskyförmedling

Recommended Posts

Är det någon som kan bedöma om Svensk Whiskyförmedling är helt seriösa eller inte?

Jag gjorde en beställning i samband med en provning, som hölls av Andreas från Svensk Whiskyförmedling, 14/10.

Betalningen swishades 17/10. Flaskorna skulle skickas från Danmark.

13/11 mailade jag, och frågade om det var några flaskor på gång, och igår, 17/11, skickade jag en ny fråga, men fortfarande inget svar. Finns det anledning till oro?

Lars Gunnar Samuelsson
Alingsås.

Slainte.

Helt klart seriösa. Däremot har Andreas haft det väldigt tufft med allt från hälsan till skatteverket och försäkringskassan. Jag är säker på att han gör allt han kan förr att leva upp till alla åtaganden. Det går bara inte helt smärtfritt, jag hoppas att det löser sig både för dig och honom.

Vi har flera forumiter som jobbar för SWf på mässor som kanske kan ge en prognos för när du kan vänta din beställning.

• Like 2

Markus Nilsson

Whiskynörd

Jag har skickat ett meddelande till Andreas, och han svarade att han skulle försöka svara dig Lasse.

• Like 1

Gunnar Nilsson

Delägare Kilchoman Cask 2006/118 mm

"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy" (variously attributed to W. C. Fields, Tom Waits, and most commonly Dorothy Parker)

Helt klart seriösa. Däremot har Andreas haft det väldigt tufft med allt från hälsan till skatteverket och försäkringskassan. Jag är säker på att han gör allt han kan förr att leva upp till alla åtaganden. Det går bara inte helt smärtfritt, jag hoppas att det löser sig både för dig och honom.

Vi har flera forumiter som jobbar för SWf på mässor som kanske kan ge en prognos för när du kan vänta din beställning.

Jag fick svar från Andreas nu på fm. Och det stämmer som du skriver. Nu känner jag mig lugnare, och hoppas att det löser sig för Andreas med både det ena och det andra. En trevlig kille som förtjänar att må bra.

• Like 1

Lars Gunnar Samuelsson
Alingsås.

Slainte.

Andreas är en snäll, trevlig och ärlig människa. Men vi har olika uppfattningar om vad som är rimliga leveranstider.

• Like 2

Sam Gutenwik

Köper/byter gärna Brora och Yoichi

Om du är intresserad av samples, skicka pm