Jump to content
whiskyforum

Ardbeg Grooves Committee Release


Recommended Posts

I morgon Torsdag 15/3 kl 10´00 kan du försöka boka en flaska på SB, den lär ta slut på 2-3 sekunder så det gäller att vara blixtsnabb.

 

Edited by whiskystore

Vänliga Hälsningar

Kjell Öberg

 

Link to comment
Share on other sites

Om någon mot förmodan skulle vara intresserad! Har jag några lite äldre committe releases, samt några andra intressanta Ardbeg stående. Drygt 10 st totalt, säljes eller bytes mot någonting intressant. Skicka ett PM om du är seriöst intresserad.

Mvh lunkan

Peter lundqvist

Söker whisky från 71.

Link to comment
Share on other sites

Hann inte riktigt med att få någon, höll just på att uppdatera och när det var klart, var flaskorna borta. I o f s är inte Ardbeg min absoluta favorit, så jag grpter bara lite grand :unsure:

Lennart Hansson

Special cousin to AnCnoc
Friend of the Classic Malts

HP Inner circle

Cask owner Box

Link to comment
Share on other sites

Brukar ha flyt med webblanseringar men den här gången hände nått annorlunda.... tryckte på boka när det blev grönt

Och YEeeeeeesssss en Ardbeg bokad... bekräftar och allting stängs ner.. Neeeeeejjjjjjjj....

Loggar in och får se KÖPLATS..... va f**#%n..!!!!!

Jahaja man kan inte vinna allt,och nu ett Mail att mina varor kan hämtas om 4 dagar på SB??

Hoppas på det bästa så vet jag om fyra dagar???

Jesper Petersen tru-cker@hotmail.com

Link to comment
Share on other sites

Jaha, var det du som tog min?? ? Hade fått bekräftat att bokningen gått igenom (ingen köplats här inte....). Sen ett mail idag om att jag blivit nekad min "rättmätige" (?) tilldelning.

Life goes on, får försöka igen nästa år ?

Christoffer Ehrstedt

Link to comment
Share on other sites

Tråkigt om så är fallet..har själv aldrig varit med om så dubbla budskap som i det här fallet..?

Hoppas det går bättre nästa gång.!!

  • Like 1

Jesper Petersen tru-cker@hotmail.com

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...