Tomelilla 6 Report post Posted December 24, 2012 God Jul från Tomelilla Quote Roger Larsson Tomelilla Share this post Link to post Share on other sites
Herke 31 Report post Posted December 24, 2012 God jul 35 min. försent!! Quote Thomas HerkevallKöper eller byter RARE MALTS!Jag har ett antal dubletter samt annat att byta med.Cask Owner: BOX Svensk ek, BOX orökt på Bourbon, Kilchoman, Lochindaal, Bladnoch, Margadale#9000069 & BARRA. Aktieägare: Box Friend of Laphroaig Plot: 283358Ardbeg CommitteeSpringbank Society MemberGuardians of the GlenlivetSlainte WhiskyklubbStockholm whisky Enthusiasts Share this post Link to post Share on other sites
Merlinn 73 Report post Posted December 25, 2012 En riktigt God Jul tillönskas alla medlemmar på detta forum för "svaga och lättledda" whiskyälskare. Ha en underbar helg med lagom mycket whisky så ses vi på Cinderella i januari. Synd bara att du åker fel dag Gunnar Quote Friends of Laphroaig plot_nr: 382049 Ardbeg committee member. Whiskyforum.se Fatdelägare GrythyttanWhisky Peter Forsman Share this post Link to post Share on other sites
bosse700 7 Report post Posted December 23, 2013 GOD JUL alla gubbar o gummor på detta eminenta forum. Hoppas tomten kommer med kluckande klappar till er alla. Quote Bosse Palm Share this post Link to post Share on other sites
mejparn 119 Report post Posted December 23, 2013 God jul alla whisky vänner! Quote Mattias Oleniusson Cask owner Mackmyra svenk ek/rök Cask owner Macmyra elegant bourbon Cask owner Kilchoman Cask owner Mackmyra x rök Cask owner Mackmyra Ambasadör Box rök Share this post Link to post Share on other sites
SweetNothing 266 Report post Posted December 23, 2013 God Jul! Quote Victor Dauner Share this post Link to post Share on other sites
Millburn 74 Report post Posted December 23, 2013 God jul alla forumiter , drick nått gott det är vi värda ? Quote Niklas Pettersson Share this post Link to post Share on other sites
LasseL 1,330 Report post Posted December 23, 2013 God jul från de småländska skogarna! Quote Lasse Lilja, Hillerstorp Friends of Laphroaig Ardbeg committee Friends of the classic malts Guardians of the Glenlivet Whiskyklubben Slainte SMWS Söker whisky från 1967 Share this post Link to post Share on other sites
alezander 37 Report post Posted December 23, 2013 God Jul på er alla! Quote Alexander Walleräng Y.N.W.A. Share this post Link to post Share on other sites
HarryB 586 Report post Posted December 23, 2013 God Jul till alla forumiter! Quote Anders Fohlström Share this post Link to post Share on other sites
Kainen 595 Report post Posted December 23, 2013 God Jul alla trevliga forumiter och vänner! Hoppas ni får någonting trevligt att fukta strupen med 2 Quote Marcus Hotakainen, Täby Fatägare, Mackmyra, Gravity: De första dropparna Ardbeg committee member Friends of Laphroaig Min Samling Share this post Link to post Share on other sites
Pedda 59 Report post Posted December 23, 2013 God Jul allihop! 1 Quote Peter Sjögren, Gbg Svenska Eldvatten www.eldvatten.se www.whiskyflaskan.se Gothia Whisky Society Share this post Link to post Share on other sites
MacLeod 18 Report post Posted December 24, 2013 God Jul alla så här tidigt på julaftons morgon. Skulle lagt mig för ett par timmar sedan tänkte jag, men råkade passera värmepumpen som står i tvättstugan, där jag såg att larmet löst ut. Härligt att se kl 1 på natten. Tog en timme att luska ut felet och att åtgärda det, så nu är det dags att knyta sig och hoppas att julen blir så god som jag och övriga familjen hoppas. Quote Lennart HanssonSpecial cousin to AnCnocFriend of the Classic Malts HP Inner circle Cask owner Box Share this post Link to post Share on other sites
Arsenal 1,389 Report post Posted December 24, 2013 God Jul på er alla! Quote Henrik Jonsson, Karlstad --------------- The John Cor Whisky Society Friend of Laphroaig Ardbeg Committee Bladnoch Forum Söker sample av buteljeraren, The Bottlers. Share this post Link to post Share on other sites
Jofa 3 Report post Posted December 24, 2013 God Jul till er alla! Quote Robert Johansson Ardbeg committee member SMWS member Fatägare Bergslagens Destilleri The Kilchoman Club Share this post Link to post Share on other sites
GlenScotiaLasse 362 Report post Posted December 24, 2013 Alla forumiter önskas en riktigt God Jul! Quote Lars Gunnar SamuelssonAlingsås.Slainte. Share this post Link to post Share on other sites
tomhur 18 Report post Posted December 24, 2013 God Jul! Alla vänner i whiskyträsket. Quote Tommy Hurtig Ardbeg Committee Member, Friend of the Classic Malts, Friend of Laphroaig mfl. Bruichladdich PC 2003, Kilchoman 06/218, Mackmyra 08/849 mfl. Share this post Link to post Share on other sites
+Mattias 0 Report post Posted December 24, 2013 God Jul tillönskas samtliga från ett regnigt Roslagen. Quote Mattias Jegréus, NorrtäljeFounding member of Roslagens WhiskysällskapFriend of Laphroaigplus några till...Hittills ende innehavaren av vandringspriset "Stolkrysset" Share this post Link to post Share on other sites
eriknygren 51 Report post Posted December 24, 2013 En riktigt God Jul önskar jag er alla!! Quote Erik Nygren Ardbeg Committee Springbank Society Member Friends of Classic Malt Share this post Link to post Share on other sites
klash57 212 Report post Posted December 24, 2013 God Jul från ett regnigt Göteborg!!! Quote Klas Hammarstrand - Göteborg Share this post Link to post Share on other sites
kosken 763 Report post Posted December 24, 2013 God jul önskas alla whiskyfreaks från ett regngrått Vallentuna! Quote Seppo Hellström Share this post Link to post Share on other sites
whiskystore 1,681 Report post Posted December 24, 2013 En riktigt God Jul tillönskas alla forumiter 1 Quote Vänliga Hälsningar Kjell Öberg Share this post Link to post Share on other sites
+Benke Olsson 0 Report post Posted December 24, 2013 God Jul tillönskas alla forumiter från ett regnigt och blåsigt Blekinge. Quote _______Bengt-Åke Olsson Gammalstorp Single Malt society Share this post Link to post Share on other sites
Tomglas 34 Report post Posted December 24, 2013 God Jul önskar tomten i Mora. Quote Johan Bysell Share this post Link to post Share on other sites
Merlinn 73 Report post Posted December 24, 2013 God Jul önskar jag er alla Forumiter! Quote Friends of Laphroaig plot_nr: 382049 Ardbeg committee member. Whiskyforum.se Fatdelägare GrythyttanWhisky Peter Forsman Share this post Link to post Share on other sites