Benriach1 562 Report post Posted December 25, 2020 God fortsättning på Julen till er alla önskar jag med en väldigt julig Arran 18y i glaset 🙂 Håller med Kjell att det börjar bli trist att inte få mötas på nån mässa eller provning nånstans Hoppas att alla har fått behålla doft och smak när det här är över.. 1 Quote Kent Johansson Share this post Link to post Share on other sites
GlenScotiaLasse 362 Report post Posted December 25, 2020 Även jag önskar alla en god fortsättning på julen. Och även om man unnar sig goda drycker, så blir det inte detsamma som när man delar med likasinnade vid samma bord. Quote Lars Gunnar SamuelssonAlingsås.Slainte. Share this post Link to post Share on other sites
+Mattias 0 Report post Posted December 25, 2020 Jag får krypa till korset och önska alla forumiter en god fortsättning. Hoppas verkligen att kommande år tillåter sammankomster på en annan nivå än i dag. Vill ju så gärna träffa alla glada likasinnade på mässor och provningar. Quote Mattias Jegréus, NorrtäljeFounding member of Roslagens WhiskysällskapFriend of Laphroaigplus några till...Hittills ende innehavaren av vandringspriset "Stolkrysset" Share this post Link to post Share on other sites