Jump to content
whiskyforum

Whiskyexpo 1-2 februari 2008 i Linköping


perbl526
 Share

Recommended Posts

Nu är biljetterna till nästa års whiskyexpo i Linköping tillgängliga!

 

Vem ska dit?

 

http://linkoping.whiskyexpo.se/

 

Kul med en tråd om Linköpingsmässan. Jag vill påminnna om nästa års mässsida som ni kan hitta här, jag har bara precis börjat lägga till mässor...

Ingela Gustafsson

Växjö Maltwhiskysällskap

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
För egen del hoppar jag Linköping i år.....jag tänkte invadera Smak av Whisky istället i Malmö, det lär bli andra helgen i mars har jag hör det viskas om....

Va?! Den har ju legat i oktober innan. 8-9 mars vore super om det är den helgen. Då är det äntligen en helg då jag kan delta!

Magnus Fagerström

Helsingborg

http://www.magnuswhisky.com

info(at)magnuswhisky.com

Link to comment
Share on other sites

För egen del hoppar jag Linköping i år.....jag tänkte invadera Smak av Whisky istället i Malmö, det lär bli andra helgen i mars har jag hör det viskas om....

 

Är inte du på Orkney då? ;)

Ingela Gustafsson

Växjö Maltwhiskysällskap

Link to comment
Share on other sites

Orkney är 6-8 väl...malmömässan ryktas komma helgen efter, men jag har det bara fågelvägen och vet inte

 

Är det inte lite väl modigt av Smak av Whisky att "utmana" Whiskymemessen som är den 29/3? Känns som två mässor ganska nära varandra?

Mathias Nilsson, Ystad

 

http://www.themaltwhiskyexplorers.com

 

# Mackmyra Cask Owner - Reserve 2006 - Rök/Ex Bourbon (Bottled 2009 & 2011)

# Kilchoman Cask Owner - 2007 - 1/10 of a First Fill Bourbon

# Lochindaal Cask Owner - 2007 - 1/20 of a Fresh Bourbon Barrel

# Mackmyra Cask Owner - Reserve 2008 - 1/16 of a Extra Rök/Ex Bourbon

Link to comment
Share on other sites

äntligen har jag fått biljetter till mässan 08. det blir jag o svärfar som ska dit. nån mer som ska med? :rolleyes:

 

Kanske.... Kan man muta någon linköpingsbo att köpa en lördagsbiljett ? Det verkar inte gå att fjärrköpa biljetter....

 

/Per

Per Andersson

Ardbeg Committee, FOL, Springbank soc., Slainte, AWS, AWC, SWE, SöWS, SMAD member

Järfälla

Link to comment
Share on other sites

För egen del hoppar jag Linköping i år.....jag tänkte invadera Smak av Whisky istället i Malmö, det lär bli andra helgen i mars har jag hör det viskas om....

 

 

Så det blir ingen höstsession då?

Anders Bizzozero,

Ronneby Whiskysällskap.

Link to comment
Share on other sites

Jo, det ska går att köpa mot faktura om man inte bor i Linköping/Mjölby, kolla med Kenneth.

 

Japp, det gick bra....

Per Andersson

Ardbeg Committee, FOL, Springbank soc., Slainte, AWS, AWC, SWE, SöWS, SMAD member

Järfälla

Link to comment
Share on other sites

Sådär ja, mässbiljetter, tågbiljetter, rum på First hotell. Känns som man är redo. I god tid dessutom.

Per Andersson

Ardbeg Committee, FOL, Springbank soc., Slainte, AWS, AWC, SWE, SöWS, SMAD member

Järfälla

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Tack vare (eller på grund av...) högt tryck efter biljetter till whiskyexpo i Linköping 1-2 februari öppnas en extramässa lördag 2/2 mellan kl.12-16. Biljetterna kostar 120 kr.

 

Ordinarie mässa under lördagen är redan slutsålt! Respekt!

 

Missa inte denna mässa!

 

Läs mer på http://www.whiskyexpo.se/linkoping/

Per Blomberg

Link to comment
Share on other sites

1-2 februari öppnas en extramässa lördag 2/2 mellan kl.12-16. Biljetterna kostar 120 kr.

Hmm, ska man ägna sig åt återhämtning fram till kvällsmässan eller ska man återhämta sig i form av att gå på tidig mässa också :lol: Svårt med dessa ilandsproblem :P

Marcus Gustafsson

Link to comment
Share on other sites

Fick bli fredagen för mig i år, så går det när man inte är ute i god tid ;)

 

Finns det något bättre sätt att tillbringa sin fredagkväll på? :rolleyes:

 

Observera att det fortfarande finns biljetter kvar till eftermiddagen på lördag 2/2 kl.12-16. Läs mer på www.whiskyexpo.se

Per Blomberg

Link to comment
Share on other sites

Finns det något bättre sätt att tillbringa sin fredagkväll på? :rolleyes:

 

Observera att det fortfarande finns biljetter kvar till eftermiddagen på lördag 2/2 kl.12-16. Läs mer på www.whiskyexpo.se

 

Hej

 

Biljetterna till fredag 1/2 och kvällspasset lördag 2/2 är nu helt slutsålda! Det "enda"som finns kvar är biljetter till dagspasset kl.12-16 lördag 2/2.

 

Sugen på "uppvärmning" inför mässan? Kolla http://forum.whiskyforum.se/index.php?showtopic=4350

 

Välkomna till "whiskystaden" Linköping!

Per Blomberg

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Lutar åt SödermalmsWhiskySällskaps-tröja, om någon vill känna igen mig.

Tror inte det kommer några fler med sån.....

 

Och Tele2s mobila bredband fungerar skapligt på x2000 ner :)

Edited by perand

Per Andersson

Ardbeg Committee, FOL, Springbank soc., Slainte, AWS, AWC, SWE, SöWS, SMAD member

Järfälla

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...