+Benke Olsson 0 Report post Posted February 2, 2008 (edited) Eftersom jag åker på skidsemester i morgon och inte är hemma på måndag när födelsedagen inträffar, vill jag redan nu passa på att gratulera whiskyforum på 4-årsdagen . (Grattis även till, Jenz, forumets skapare. Han är dock något äldre ) . EDIT: Det var ju fyra år och inte tre . Edited February 2, 2008 by Benke Olsson Quote _______Bengt-Åke Olsson Gammalstorp Single Malt society Share this post Link to post Share on other sites
BosseK 19 Report post Posted February 2, 2008 (edited) Jag liksom många andra här på forumet får tacka Jenz för möjligheten att få knyta många nya kontakter som antagligen aldrig blivit av annars. Tror även att en del Whiskymånglare i både UK, DE m.fl ställen skall tacka för en väsentlig del av sin exportförsäljning till Sverige......här pushas verkligen intresset och kunskapen om vilka goda drycker det finns att hämta med hjälp av några musrörelser på sin dator. Edit: Korrigerat felaktigheter Edited February 2, 2008 by BosseK Quote Bosse Kilåker, 123/123 Chan eil mi a' cruinneachadh uisque-beatha, tha mi ag òl cur socair Delägare Kilchoman Cask 2006/45 Share this post Link to post Share on other sites
Per13 14 Report post Posted February 2, 2008 Hej! Fyller 31 på måndag. Jag och forumet har samma födelsedag! Kul!! Gillar verkligen hela grejen med alla trådar och kunniga människor. Grattis och tack för ett bra initiativ! Mvh Per. Norrköping. Quote Per Åberg Share this post Link to post Share on other sites
Lasse Vallin 6 Report post Posted February 2, 2008 Eftersom jag åker på skidsemester i morgon och inte är hemma på måndag när födelsedagen inträffar,vill jag redan nu passa på att gratulera whiskyforum på 4-årsdagen . (Grattis även till, Jenz, forumets skapare. Han är dock något äldre ) . EDIT: Det var ju fyra år och inte tre . Tillbringar även jag måndagen på skidor så GRATTIS forumet. Och ett stort tack till Jenz och alla moderatorer som gör det här härliga webkrypinnet till ett så härligt ställe att tillbringa sin tid på. Quote Lasse VallinGöteborgMeningen med livet är fyra: Barnen, flickvännen, Ardbeg & Frölunda Indians Share this post Link to post Share on other sites
drygmasken 3 Report post Posted February 2, 2008 Ja, utan detta forum hade man inte träffa alla de andra whisky tokiga runt om i landet som man de sista åren råkat ut för Så Grattis i förskott!!! Quote Jonas Eriksson"Det är gött med Whisky..."Borås Whiskyklubb. Share this post Link to post Share on other sites
Jenz Rönnow 0 Report post Posted February 4, 2008 Tack! Var så säker på att detta kommer att firas på något sätt här på forumet. Jag återkommer med mer information lite senare. Quote Jenz RönnowGrundare av whiskyforum | Medlem i Whisky Society Skåne Share this post Link to post Share on other sites
whiskystore 1,678 Report post Posted February 4, 2008 Sållar mig till hyllningskören och instämmer med övriga gratulanter, ett stort grattis!! Quote Vänliga Hälsningar Kjell Öberg Share this post Link to post Share on other sites
whiskynight 0 Report post Posted February 4, 2008 Hej, Jag instämmer med föregående talare. Ett stort GRATTIS ! ps.bra forum,mycket kunnigt folk. Quote Valter Corneliusen Tumba Friend of Laphroaig.. Ardbeg Committee m.m. SWE http://www.thewhiskycave.com Share this post Link to post Share on other sites
+Mattias 0 Report post Posted February 4, 2008 Sällar mig till hyllningskören. Grattis på 4-årsdagen! Quote Mattias Jegréus, NorrtäljeFounding member of Roslagens WhiskysällskapFriend of Laphroaigplus några till...Hittills ende innehavaren av vandringspriset "Stolkrysset" Share this post Link to post Share on other sites
Jenz Rönnow 0 Report post Posted February 4, 2008 Här kommer en överraskning: http://forum.whiskyforum.se/index.php?showtopic=4527 Quote Jenz RönnowGrundare av whiskyforum | Medlem i Whisky Society Skåne Share this post Link to post Share on other sites
mejparn 119 Report post Posted February 4, 2008 GRATTIS! Ja här har man lärt sig ett och annat! Quote Mattias Oleniusson Cask owner Mackmyra svenk ek/rök Cask owner Macmyra elegant bourbon Cask owner Kilchoman Cask owner Mackmyra x rök Cask owner Mackmyra Ambasadör Box rök Share this post Link to post Share on other sites
Djofullfinn 2 Report post Posted February 4, 2008 grattis på fyra årsdagen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fingal 4 Report post Posted February 4, 2008 Grattis och ja må vi leva. Janne Quote Jan Quiding Göteborg Share this post Link to post Share on other sites
ixox 0 Report post Posted February 4, 2008 Grattis och hipp hipp hurra! Quote Oskar Törnqvist Linköping Share this post Link to post Share on other sites
Martin-std 0 Report post Posted February 4, 2008 Grattis till 4 år. Här har man lärt sig mycket och hittat bra tips på buteljer och annat att köpa. Quote Martin Karlsson Strömstad Share this post Link to post Share on other sites
ardbeg67 404 Report post Posted February 6, 2008 Jag håller med alla föregående talare! Det är verkligen jättekul att detta forum finns med så mycket trevliga whiskynördar som bidrar med kunskap, humor, tips m.m. m.m. Jag hoppas på ett långt liv för oss alla, inkl forumet! Quote Benny Ingman, KarlstadCarlstad Whisky Connoisseurs - CWC Söker sample av: Brora 1970-1972 Share this post Link to post Share on other sites