Jump to content
whiskyforum

Om jorden gick under imorgon...


Recommended Posts

Har inte fantastisk whisky att öppna så jag får väl välja Ardbeg LOTI fast det känns inte så speciellt då jag redan har BK:t en.

Björn Öström

 

Friend Of Laphroaig, plot nr: 299951

Member of The Ardbeg Committee

Founding member of Whiskyklubben

Founding member of ölklubben Humlan

Link to comment
Share on other sites

Jag skulle öppna alla mina flaskor och prova så mycket jag hann med. Börja med det godaste och arbeta mig neråt.... Först skulle jag nog sätta i mig Brora 4th release, tätt följd av Mortlach 32yo OB och därefter mina Port Ellen annual releases tillsammans med LOTI, min lilla rare malt samling och efter det tror jag inte det spelar så stor roll vad jag dricker.... :D

Lukas Tollig

FOL, Committee, Society etc. member

http://puteljen.blogspot.com/

Link to comment
Share on other sites

Jag skulle öppna alla mina flaskor och prova så mycket jag hann med. Börja med det godaste och arbeta mig neråt.... Först skulle jag nog sätta i mig Brora 4th release, tätt följd av Mortlach 32yo OB och därefter mina Port Ellen annual releases tillsammans med LOTI, min lilla rare malt samling och efter det tror jag inte det spelar så stor roll vad jag dricker.... :D

 

Hel rätt, jag skulle göra likadant, öppna i rakt nedstigande led av det man tror är bäst och även bjuda hej vilt, men what the ................. man fick ju bara välja en, man får nog en hjärnblödning bara av att behöva välja ut en flaska.

Vänliga Hälsningar

Kjell Öberg

 

Link to comment
Share on other sites

Jag skulle nog ägna mig åt annat än whisky är jag rädd. Familjen går nog före,

 

 

Ja men gubbe, nu var det inte det de var frågan om, utan vilken pava skulle du öppna, familjen håller vi nog alla med om................

Vänliga Hälsningar

Kjell Öberg

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...