whiskystore 1,682 Report post Posted September 6, 2008 Mina humidorer står på luftning just nu och vilken doft. hade jag inte varit en smygrökare så hade jag antagligen blivit det om jag fått känna denna underbara doft från el humidors. Quote Vänliga Hälsningar Kjell Öberg Share this post Link to post Share on other sites
ravelli 7 Report post Posted September 6, 2008 (edited) Mina humidorer står på luftning just nu och vilken doft. hade jag inte varit en smygrökare så hade jag antagligen blivit det om jag fått känna denna underbara doft från el humidors. Det är bara att ladda med nya cigarrer, så tar jag med någon whisky! Jag kan ju inte dra halsbloss (vill inte heller, och det är ju inte meningen med cigarrer)... oj vad vi kan filosofera över det goda livet Kjell med både W och cigarrer till hands! Kanske sveper vi samtidigt den nya ROTV2.... Edited September 6, 2008 by ravelli Quote Ingela Gustafsson Växjö Maltwhiskysällskap Share this post Link to post Share on other sites
whiskystore 1,682 Report post Posted September 6, 2008 Det är bara att ladda med nya cigarrer, så tar jag med någon whisky! Jag kan ju inte dra halsbloss (vill inte heller, och det är ju inte meningen med cigarrer)... oj vad vi kan filosofera över det goda livet Kjell med både W och cigarrer till hands! Kanske sveper vi samtidigt den nya ROTV2.... Ingela, jag väntar med hela mitt hjärta på nästa tilldragelse när vi får råkas igen och ta en puff och en W....cya.. Quote Vänliga Hälsningar Kjell Öberg Share this post Link to post Share on other sites
whiskystore 1,682 Report post Posted September 6, 2008 Mina humidorer står på luftning just nu och vilken doft. hade jag inte varit en smygrökare så hade jag antagligen blivit det om jag fått känna denna underbara doft från el humidors. Jag måste ju bara få säga att mina humidorer är fulla av allehanda rökverk och att detta är en återkommande procedur i min whiskystudio, jag öppnar el humidors en gång i veckan så att de får lite fräsch luft ( syresättning kallar en del det ) men som sagt doften som sprider sig vid dessa tillfällen är helt obetalbar. Quote Vänliga Hälsningar Kjell Öberg Share this post Link to post Share on other sites