+Mattias 0 Report post Posted October 19, 2020 20 hours ago, HarryB said: Mattias: Vad tycktes om Imperial? Jag skulle säga att det är den nästbästa Imperial jag provat. Landade på 92 poäng i min lilla bok. Quote Mattias Jegréus, NorrtäljeFounding member of Roslagens WhiskysällskapFriend of Laphroaigplus några till...Hittills ende innehavaren av vandringspriset "Stolkrysset" Share this post Link to post Share on other sites
HarryB 589 Report post Posted October 19, 2020 2 hours ago, Mattias said: Jag skulle säga att det är den nästbästa Imperial jag provat. Landade på 92 poäng i min lilla bok. Tack för det! Quote Anders Fohlström Share this post Link to post Share on other sites
+Mattias 0 Report post Posted November 2, 2020 Ibland tar de slut alldeles för snabbt. Sista dropparna av Corner Creek Kentucky Straight Bourbon, 44% precis upphällda. Quote Mattias Jegréus, NorrtäljeFounding member of Roslagens WhiskysällskapFriend of Laphroaigplus några till...Hittills ende innehavaren av vandringspriset "Stolkrysset" Share this post Link to post Share on other sites
+Mattias 0 Report post Posted January 16 Hällde alldeles nyss upp de sista dropparna ur en klubbflaska, Box Private Bottling "Roslagens Whisky Sällskap Fat Nr. 2", unpeated, filled 2013-03-18, bottled 2018-04-02, Bourbon cask 2013-427, one of 65 bottles, 62,9% Quote Mattias Jegréus, NorrtäljeFounding member of Roslagens WhiskysällskapFriend of Laphroaigplus några till...Hittills ende innehavaren av vandringspriset "Stolkrysset" Share this post Link to post Share on other sites
+Mattias 0 Report post Posted February 27 I afton går de sista dropparna av Linkwood Càrn Mòr 7yo, d. 2011, b. 2019, Bourbon barrel, one of 338 bottles, 47,5%. En ung, lättdrucken maltwhisky. Quote Mattias Jegréus, NorrtäljeFounding member of Roslagens WhiskysällskapFriend of Laphroaigplus några till...Hittills ende innehavaren av vandringspriset "Stolkrysset" Share this post Link to post Share on other sites
+Mattias 0 Report post Posted April 2 Denna långfredag har det blivit två bottlekill, Linkwood Scott's Selection 1991, b. 2011, 59,3% och Williamson BBR 8yo, d. 2012, b. 2020, cask ref 224, 60,4%. Quote Mattias Jegréus, NorrtäljeFounding member of Roslagens WhiskysällskapFriend of Laphroaigplus några till...Hittills ende innehavaren av vandringspriset "Stolkrysset" Share this post Link to post Share on other sites
HarryB 589 Report post Posted April 2 Igår blev det bk på en Bowmore Tempest Batch 1 55,3% Quote Anders Fohlström Share this post Link to post Share on other sites