Jump to content
whiskyforum

Spirit of Hven Organic Pot Distilled Wormwood Schnapps


Poh1958
 Share

Recommended Posts

Hejsan!

 

Jag är väldigt nyfiken på om det är något om följande dryck 'Organic Pot Distilled Wormwood Schnapps ' från Spriit of Hven som kom ut till julen 2008. Eftersom jag har alla deras andra produkter skulle väldigt gärna bli ägare till en sådan, men vet inte riktigt hur jag ska få tag på den. Finns det en bra privatmarknad för detta någonstans?

 

Dryckeshälsningar

PoH1958

Link to comment
Share on other sites

Hej!

 

Det hela är lite lustigt.

 

Spirit of Hven har nämnt produkten på sin hemsida i Inblick 2008. När jag skrev till dem så hänvisade de också till Juuls där jag varit ett par gånger i andra sammanhang. När jag skrev till Juuls svarade de att de skulle undersöka saken. Eftersom jag var lite nyfiken så skrev jag även tillbaka till Spirit of Hven och vill ha en liten beskrivning av vad Wormwood Schnapps är för något. Då svarar de att denna produkt har aldrig varit till försäljning utan är ett framtida projekt. Nu har jag åter igen skrivit till dem för att få klarhet i vilket av deras svar jag ska lita på.

 

Har dessutom frågat efter Wormwood Schnapps i en butik i Helsingör där jag innan julen 2009 fick tag i julsnappsen från 2008. Den fanns dock ej i butik untan var butiksinnehavarens privata.... Han kände inte till Wormwood Schnapps.

 

Förvirring råder.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...