Archaon 0 Report post Posted February 15, 2010 Hur funkar det om man först beställt åt sig själv och sen ska beställa åt frugan oxå med samma betalkort? Går det igenom heller stryker de ena order pga dubbelköp? Quote Mathias Andersson Founding Member of Upland Malt Mates UplandMaltMates Share this post Link to post Share on other sites
Herke 31 Report post Posted February 15, 2010 Hur funkar det om man först beställt åt sig själv och sen ska beställa åt frugan oxå med samma betalkort? Går det igenom heller stryker de ena order pga dubbelköp? Använd olika kort! Quote Thomas HerkevallKöper eller byter RARE MALTS!Jag har ett antal dubletter samt annat att byta med.Cask Owner: BOX Svensk ek, BOX orökt på Bourbon, Kilchoman, Lochindaal, Bladnoch, Margadale#9000069 & BARRA. Aktieägare: Box Friend of Laphroaig Plot: 283358Ardbeg CommitteeSpringbank Society MemberGuardians of the GlenlivetSlainte WhiskyklubbStockholm whisky Enthusiasts Share this post Link to post Share on other sites
Archaon 0 Report post Posted February 15, 2010 Har bara 1 kort Quote Mathias Andersson Founding Member of Upland Malt Mates UplandMaltMates Share this post Link to post Share on other sites
T_K 0 Report post Posted February 15, 2010 Tjohhooo! Fick igenom en beställning nu, med tanke på ordernumret så verkar det inte vara många som fått igenom en order via sidan. TK Quote Thomas Kruse Ardbeg Committee Friend of Laphroaig, Plot No: 290634 Share this post Link to post Share on other sites
MrCrowly 0 Report post Posted February 15, 2010 Har bara 1 kort swedbank? använd deras e-kort Quote Ronnie Lindqvist Göteborg Moderation sir, aye, moderation is my rule. Nine or ten is reasonable refreshment, but after that it’s apt to degenerate into drinking Share this post Link to post Share on other sites
gt-87 0 Report post Posted February 15, 2010 (edited) -Ääääntligen!!!! Edited February 15, 2010 by gt-87 Quote Emil Sandquist V**delsgatan *3* *** ** Borås emil.sandquist (at) hotmail.com Share this post Link to post Share on other sites
Archaon 0 Report post Posted February 15, 2010 swedbank? använd deras e-kort Jo, tänkte på det, men funkar det när man ska ringa in ordern? Quote Mathias Andersson Founding Member of Upland Malt Mates UplandMaltMates Share this post Link to post Share on other sites
berra72 4 Report post Posted February 15, 2010 Jo, tänkte på det, men funkar det när man ska ringa in ordern? Ja det funkar alldeles utmärkt med e-kort, även om du ringer in ordern. Quote Patrik Bengtsson The Diurach, Isle of Jura Friends of Laphroaig, plot 404230 Ardbeg Commitee Share this post Link to post Share on other sites
Sherry&Smoke 36 Report post Posted February 15, 2010 Jag kom så långt som att fylla i postadressen, men sen var helt plötsligt min kundvagn tom! Tillbaka till ruta ett... Quote Per Erixon Sunnersta Share this post Link to post Share on other sites
Archaon 0 Report post Posted February 15, 2010 Gick bra med bara 1 kort ändå, ringde in ordern och förklarade hur det var, inga problem alls riktigt trevlig dam i luren Quote Mathias Andersson Founding Member of Upland Malt Mates UplandMaltMates Share this post Link to post Share on other sites
Martin-std 0 Report post Posted February 15, 2010 Gick bra med bara 1 kort ändå, ringde in ordern och förklarade hur det var, inga problem alls riktigt trevlig dam i luren Samma här. Quote Martin Karlsson Strömstad Share this post Link to post Share on other sites
martinsa 0 Report post Posted February 15, 2010 slutligen 2st beställda via hemsidan, hoppas den är värd besväret nu då... Quote Martin Sandberg Share this post Link to post Share on other sites
robbanjo 0 Report post Posted February 15, 2010 [Va e de för nr dit ? en som har försökt komma fram hela dan på hemsidan Quote Robert JohanssonVärnamo Share this post Link to post Share on other sites
berra72 4 Report post Posted February 15, 2010 [Va e de för nr dit ? en som har försökt komma fram hela dan på hemsidan +44 (0) 1496 302244 Quote Patrik Bengtsson The Diurach, Isle of Jura Friends of Laphroaig, plot 404230 Ardbeg Commitee Share this post Link to post Share on other sites
rico90 3 Report post Posted February 15, 2010 Fick nu igenom köpet på hemsidan. Startade 09:00 i morse . Precis på sista musklicket när allt var klart och man bara skulle slutföra order så blev det tillslut "sidan kan inte visas". Däremot så drogs pengarna från kortet direkt och jag fick ett bekräftelsemail från Ardbeg så det går nog bra ändå. Quote Med vänliga hälsningarRickard Share this post Link to post Share on other sites
Spetting 8 Report post Posted February 15, 2010 Fick till slut bli telefonbeställning här med. Hade försökt ringa ett antal gånger på eftermiddagen/kvällen så jag vart riktigt ställd när dom till slut svarade och visste knappt vad jag skulle säga när jag stammande försökte beställa något. Glömde bort vad flaskan hette t.o.m . Quote Martin Eriksson Share this post Link to post Share on other sites
Lazze 473 Report post Posted February 15, 2010 Gav upp Quote Slainte mhath Lasse Holm Share this post Link to post Share on other sites
Sundbom 6 Report post Posted February 15, 2010 Fick skriva in kontonumret nu men det sket sig ändå... P'åt igen! Quote Är alltid intresserad av intressanta Longmorns. Johannes Sundbom Söderfors Share this post Link to post Share on other sites
Smoked 0 Report post Posted February 15, 2010 Då hade man äntligen lite flax och lyckades få iväg en beställning på två flaskor via webshoppen! Verkar som det börjar lossna nu. Vet inte hur mycket roll det spelar, men jag lyckades bara komma vidare och lägga till flaskorna och tillslut beställa i Firefox. Men Internet Explorer, Opera och Google Chrome har jag inte ens kunnat logga in på sidan idag. (Men i övrigt har det fungerat att surfa på andra sidor). Aja, nu är man glad igen! Blir nog till att ta sig en Uggla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
KTL 4 Report post Posted February 15, 2010 Äntligen!!!!!! Efter 700 försök och blod,svett och tårar. Är man riktigt frisk egentligen? Quote Thomas Larsson Sölvesborg Share this post Link to post Share on other sites
whiskynight 0 Report post Posted February 15, 2010 Hej, Tre timmar i webshopen ÄNTLIGEN ORDER 100000351 Valter Quote Valter Corneliusen Tumba Friend of Laphroaig.. Ardbeg Committee m.m. SWE http://www.thewhiskycave.com Share this post Link to post Share on other sites
Jenz Rönnow 0 Report post Posted February 15, 2010 Det är helt sjukt hur man kan släppa en produkt man inte prestandatestat innan. De som gjort den webbshoppen borde få pisk! Quote Jenz RönnowGrundare av whiskyforum | Medlem i Whisky Society Skåne Share this post Link to post Share on other sites
Herke 31 Report post Posted February 15, 2010 Efter 12 timmars ihärdigt slit på hemsidan Så mailade jag in ordern och fick svar på 10min att dom lägger undan flaskor Gonatt Quote Thomas HerkevallKöper eller byter RARE MALTS!Jag har ett antal dubletter samt annat att byta med.Cask Owner: BOX Svensk ek, BOX orökt på Bourbon, Kilchoman, Lochindaal, Bladnoch, Margadale#9000069 & BARRA. Aktieägare: Box Friend of Laphroaig Plot: 283358Ardbeg CommitteeSpringbank Society MemberGuardians of the GlenlivetSlainte WhiskyklubbStockholm whisky Enthusiasts Share this post Link to post Share on other sites
Lutfisk 119 Report post Posted February 15, 2010 Suttit sen 9 imorse och försökt.. Suttit hela kvällen på jobbet och rusat fram och tillbaks mellan datan.. Försökt genom iPhonen.. Försökt ringa. Ingenting fungerar för i helvete.. Blir riktigt jävla less på detta Quote Filip Ling, Stockholm Letar Yoichi-flaskor, vill du sälja kontakta mig. Share this post Link to post Share on other sites
Pugge 0 Report post Posted February 15, 2010 Vet inte om det är för det är segt men ser bara ett fraktalt. Europa 17£ stämmer det? Brukade det inte vara klokt att välja signed for? Quote Patrik Larsson Share this post Link to post Share on other sites