Spetting 8 Report post Posted February 27, 2010 Jag faxade in min beställning, och det har inte hänt något på den ännu. Mailade igår, och så här svarade Jackie: Your bottles will be rolling to you soon.... Då var det som jag trodde, ingen mening att stressa upp sig. Den dyker nog upp förr eller senare, men det hade varit trevligt med förr än senare... Quote Martin Eriksson Share this post Link to post Share on other sites
Jocke_Linkoping 0 Report post Posted February 27, 2010 Såg att min order var i Malmö igår, mums. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zarkov 11 Report post Posted February 27, 2010 Är det någon som ringt dit som har fått pengar dragna ännu? Japp, jag ringde in min order ganska tidigt under dagen (typ 10.30) och pengarna drogs i tisdags, 1335kr för två pavor inkl frakt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
begard 2 Report post Posted February 28, 2010 Är det någon som ringt dit som har fått pengar dragna ännu? Jag rinde dit den 15/2 , pengarna drogs i mitten av förra veckan. Quote Tom Hoyle Ardbeg Committee Member Share this post Link to post Share on other sites
Herke 31 Report post Posted February 28, 2010 Stog och väntade på jobbet när jag kom Synd att förstöra en annan så skön syn med en mugg Quote Thomas HerkevallKöper eller byter RARE MALTS!Jag har ett antal dubletter samt annat att byta med.Cask Owner: BOX Svensk ek, BOX orökt på Bourbon, Kilchoman, Lochindaal, Bladnoch, Margadale#9000069 & BARRA. Aktieägare: Box Friend of Laphroaig Plot: 283358Ardbeg CommitteeSpringbank Society MemberGuardians of the GlenlivetSlainte WhiskyklubbStockholm whisky Enthusiasts Share this post Link to post Share on other sites
Bola 132 Report post Posted March 1, 2010 (edited) 2 st kom idag lagom till man gick upp efter nattskiftet / Bola...... Edited March 1, 2010 by Bola Quote Bosse Fagerman. Share this post Link to post Share on other sites
bonybankhart 86 Report post Posted March 1, 2010 2 st hit också, bara 2 kvar då Quote Michael Larsson En av grundarna till Huskvarna Malt Whisky Society 1996 Friend of Laphroaig 102662 Ardbeg Committee member Share this post Link to post Share on other sites
Sherry&Smoke 36 Report post Posted March 1, 2010 Det rullade in två flaskor här också... Quote Per Erixon Sunnersta Share this post Link to post Share on other sites
Complex 656 Report post Posted March 1, 2010 Jag fick precis complete på min. Ordernummer 2562 har jag så nu har de kommit en bit på väg i alla fall. Jag fick precis complete på min. Ordernummer 3562.= 1000 stycken på 4 dagar.. Great.... Quote Lennart HertilFriends of Laphroaig,Ardbeg Committee, Share this post Link to post Share on other sites
maltangel78 1 Report post Posted March 1, 2010 Fick precis hem 2 flaskor. Quote Fredrik Cato www.maltangels.se Ardbeg Committee Member Friend of the Classic Malts Friend of Laphroaig Kilchoman Club Member Cask owner Mackmyra svenk ek/rök Share this post Link to post Share on other sites
mejparn 119 Report post Posted March 1, 2010 Drogs 1294 kr från mitt konto idag! Quote Mattias Oleniusson Cask owner Mackmyra svenk ek/rök Cask owner Macmyra elegant bourbon Cask owner Kilchoman Cask owner Mackmyra x rök Cask owner Mackmyra Ambasadör Box rök Share this post Link to post Share on other sites
tunnis 8 Report post Posted March 1, 2010 1309kr draget från mitt konto Quote Mikael LindholmArdbeg Committee MemberFriend of LaphroaigDelägare Mackmyra rök / sherryDelägare Mackmyra X-rök / sherryDelägare Box rök / ungersk ekDelägare Box rök / sherryDelägare Box orök / bourbonDelägare Roslagswhisky Eko nr.1 Share this post Link to post Share on other sites
Falcone 0 Report post Posted March 1, 2010 Verkar som att några sen-beställare dragit nytta av den förmånliga GBP-kursen Finns ju fortfarande flaskor kvar att beställa, utgick från detta, 12 000 flaskor (UK) är ju en del. Quote - Erik Falk - Share this post Link to post Share on other sites
Caol Ila 0 Report post Posted March 2, 2010 Verkar som att några sen-beställare dragit nytta av den förmånliga GBP-kursen Finns ju fortfarande flaskor kvar att beställa, utgick från detta, 12 000 flaskor (UK) är ju en del. Hämtat två flaskor på posten idag! Någon poäng kan jag inte sätta, men en sak är säker. Ardbeg har gjort det igen...... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Archaon 0 Report post Posted March 2, 2010 Verkar som att några sen-beställare dragit nytta av den förmånliga GBP-kursen Finns ju fortfarande flaskor kvar att beställa, utgick från detta, 12 000 flaskor (UK) är ju en del. Jo, märks att pundet är på väg att haverera, drogs 1284kr för 2st flaskor idag. Quote Mathias Andersson Founding Member of Upland Malt Mates UplandMaltMates Share this post Link to post Share on other sites
MagnusH 11 Report post Posted March 2, 2010 hmmm... undrar om de ska simma med flaskorna... den 23 "left origin country" och idag 3 dagar senare INGENTING har hänt... Jag vill smaka denna NU... skål på er alla IDAG... kom så äntligen ett paket med 2 små snyggingar i. Samtidigt kom det min nya Sony 52 tummare Det blev en riktigt nice avkoppling, efter att man skruvat upp den på väggen, att få varva ner med ett par Rollercoaster Den var riktigt bra måste jag säga. Mmmmmmm Quote ---------------------------------- Magnus Hjelm Ardbeg committee member Friends of Laphroaig Share this post Link to post Share on other sites
kl0tet 7 Report post Posted March 3, 2010 Är det någon som ringt och beställt som fått sin flaska ? Pengar drogs för mig 16/2... Quote Ralf Lovefors Friends of Laphroaig Friends of Classic Malts Ardbeg Committé Guardians of the Glenlivet Share this post Link to post Share on other sites
c00lman 0 Report post Posted March 3, 2010 Är det någon som ringt och beställt som fått sin flaska ? Pengar drogs för mig 16/2... Nix... väntar. Inga mail heller. Quote Bobby Kronvall Ardbeg Committee Friends of Classic Malts Friends of Laphroaig Share this post Link to post Share on other sites
Bengt L 1 Report post Posted March 3, 2010 (edited) Det dök upp 2 st välpackade igår. Skall avsmakas nästa helg eftersom det är Roma-Milan på Olympiastadion nu till helgen. Edited March 3, 2010 by Bengt L Quote Bengt Larsson Mariefred Share & Caskholder of Kilchoman cask # 2006/111 / Delägare i Bladnoch cask # 2007/1204 / Founding member of SWS / Friend of Laphroaig / Member of The Ardbeg Committee Share this post Link to post Share on other sites
JesperW 0 Report post Posted March 3, 2010 Hur får man fram ett trackingnummer för att kunna följa sin order. Har ju fått complete i shopen, men inget mail eller liknande. Quote The Henrik Aflodal Whisky Club, Ardbeg Committee, FOL. Share this post Link to post Share on other sites
bepa 0 Report post Posted March 3, 2010 Har nu fått mitt tracking nummer då är det bara att följa paketet hela vägen hem till mig Quote Ergo bibamus Aquavitae -- "Låt oss dricka Livets vatten" ¤ Friends of Classic Malts ¤ Whiskyklubben Slainte ¤ Whiskyforum.se Club ¤ Friends of Laphroaig ¤ Ardbeg Committé ¤ o.s.v Skicka mig ett PM Benny Paulsson Share this post Link to post Share on other sites
BON 1 Report post Posted March 3, 2010 Nu är även jag ägare till 2 flaskor........ Quote Bernt-Olof Nilsson Share this post Link to post Share on other sites
whiskystore 1,678 Report post Posted March 3, 2010 Hur får man fram ett trackingnummer för att kunna följa sin order. Har ju fått complete i shopen, men inget mail eller liknande. En del får tracking nr. och en del inte, jag fick 2 st igår men inget tracking nr. eller så kanske det fastnar i skräppost filtret. Quote Vänliga Hälsningar Kjell Öberg Share this post Link to post Share on other sites
Tomaie 2 Report post Posted March 3, 2010 Fick tracking-nr idag, men statusen var - "in progress" - så paketet har inte flyttat sig. Men hoppet är ju ........... Quote Jan Tollin Share this post Link to post Share on other sites
ruternio 2 Report post Posted March 4, 2010 Det dök upp 2 st välpackade igår. Skall avsmakas nästa helg eftersom det är Roma-Milan på Olympiastadion nu till helgen. Var på posten i morse, glad i hågen och skulle hämta min flaska. Desvärre fanns paketet där, men vätskan hade runnit ut. Vi får skicks tillbaka paketet och reklamera sa kassörskan och gjorde så. Det var dåligt paketerat sa kassörskan. Är det någon som vet om jag automatiskt får en ny flaska av Ardbeg eller ska jag också göra någon form av felanmälan till Ardbeg. Quote Anders Hjelm Jag har inte för många whiskyflaskor - jag är bara lite efter i mitt drickande. Share this post Link to post Share on other sites