Jump to content
whiskyforum

highland

Vanlig medlem
  • Posts

    1,946
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    64

Everything posted by highland

  1. Gam HP-Provning 10 September.docxFinns platser kvar till min privata HP-provning 10 September, sätter stopp vid 35 platser just nu 20 kvar
  2. Även jag tackar Kjell, Laphroaig 21yo och som vanligt ett sample man Tackar.
  3. Inte ofta man går med vinst, andra gången jag sålde av lite. skönt när det kommer in lite och inte bara ut.
  4. Springbank 20yo West Highland Scotch Malt Whisky1967-1988 46% 75cl tack Gunnar
  5. Söker en kartong till Lagavulin 12yo Special Release 2004 58,2%
  6. Någon som har provat denna HP 22yo 1986 for Van Wess Whiskyworld 52,1%? och kan ge ett utlåtande! Mitt HP hjärta har en förmåga/förutsättning att slå lite extra så fort jag ser en HP jag inte provat
  7. God Jul alla fantastiska forumiter
  8. Blev lite fundersam då färgen inte är Balvenie färg, denna har 8 år på fat så det borde vara ett sherryfat Fick inte med bilden
  9. Nu behöver jag lite hjälp köpte en flaska Burnside 1994 Scotts 56,7%, är det Balvenie spettsad (sponad) med Glenfiddich?
  10. Thomas Krugers 3 Glendronach, han skickade med en God Jul hälsing till alla svenska whiskynördar Varför blir bilden på tvären Hjälp önskas.
  11. Ikväll flög korken på ännu en HP 18yo 43% 90´s, japp den är riktigt bra!
  12. HP Earl Haakon i glaset, japp den har stått sig bra i sample flaskan, fortfarande runt 90p frisk o fruktig
  13. Nu är det jobbigt inte ens HP # 413 kunde hjälpa Leksand idag
  14. Gott att du gillade Ardbegen men lite snål är du allt i mina ögon eller mun?
  15. Håller en mycket låg profil just nu då mitt älskade Leksand har det lite små jobbigt, men jag häller upp en skvätt HP 25yo och hoppas på första segern
  16. Såg prislappen just nu 549kr helt ok trots att det är en NAS´r Försökte pressa Martin Markvardsen på åldern sa att det nog är något fat på 6-7år till svar fick jag att så ung whisky skulle vi aldrig buteljera.
  17. Första gången jag gick + på auktionen då jag lämnat in några Kurrar
×
×
  • Create New...