-
Posts
1,946 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
64
Content Type
Profiles
Forums
Gallery
Everything posted by highland
-
Finns platser kvar!
-
Gam HP-Provning 10 September.docxFinns platser kvar till min privata HP-provning 10 September, sätter stopp vid 35 platser just nu 20 kvar
-
Även jag tackar Kjell, Laphroaig 21yo och som vanligt ett sample man Tackar.
-
Inte ofta man går med vinst, andra gången jag sålde av lite. skönt när det kommer in lite och inte bara ut.
-
Springbank 20yo West Highland Scotch Malt Whisky1967-1988 46% 75cl tack Gunnar
-
Söker en kartong till Lagavulin 12yo Special Release 2004 58,2%
-
Någon som har provat denna HP 22yo 1986 for Van Wess Whiskyworld 52,1%? och kan ge ett utlåtande! Mitt HP hjärta har en förmåga/förutsättning att slå lite extra så fort jag ser en HP jag inte provat
-
God Jul alla fantastiska forumiter
-
Blev lite fundersam då färgen inte är Balvenie färg, denna har 8 år på fat så det borde vara ett sherryfat Fick inte med bilden
-
Nu behöver jag lite hjälp köpte en flaska Burnside 1994 Scotts 56,7%, är det Balvenie spettsad (sponad) med Glenfiddich?
-
Thomas Krugers 3 Glendronach, han skickade med en God Jul hälsing till alla svenska whiskynördar Varför blir bilden på tvären Hjälp önskas.
-
Senast öppnade flaska. Korken åkte ur...
highland replied to lester's topic in Uisge Beatha - `Livets vatten´
Ikväll flög korken på ännu en HP 18yo 43% 90´s, japp den är riktigt bra! -
Inga bekymmer i Småland
-
Var du inte lite snål på Ping 1:an
-
HP Earl Haakon i glaset, japp den har stått sig bra i sample flaskan, fortfarande runt 90p frisk o fruktig
-
Nu är det jobbigt inte ens HP # 413 kunde hjälpa Leksand idag
-
Nu snackar vi HP Lennart satte du poäng?
-
Poäng ? bäste Sam
-
Är det dom tunna glasen
-
Fel glas Jussi hoppas den smakade ändå
-
Gott att du gillade Ardbegen men lite snål är du allt i mina ögon eller mun?
-
Håller en mycket låg profil just nu då mitt älskade Leksand har det lite små jobbigt, men jag häller upp en skvätt HP 25yo och hoppas på första segern
-
Såg prislappen just nu 549kr helt ok trots att det är en NAS´r Försökte pressa Martin Markvardsen på åldern sa att det nog är något fat på 6-7år till svar fick jag att så ung whisky skulle vi aldrig buteljera.
-
Diverse FB grupper utreds för alkoholförsäljning
highland replied to Jenz Rönnow's topic in Uisge Beatha - `Livets vatten´
-
Första gången jag gick + på auktionen då jag lämnat in några Kurrar