Jump to content
whiskyforum

Tidningen Whisky & Bourbon


Poh1958
 Share

Recommended Posts

Hej!

 

Jag har upptäckt tidfningen Whisky & Bourbon och lyckats få tag på nr 3 - 5. Är det någon som har nr 1 - 2 till övers och vill sälja dem till mig?

 

// P-O Holmqvist, Landskrona

Link to comment
Share on other sites

Då kan jag köpa # 4-5 av dig, om du inte tänkte samla :)

 

Jag har bara # 3, så om det är fler än en med dessa nummer är jag med intresserad.

 

 

 

 

Att jag har nr 3 - 5 och söker nr 1 - 2 kan ju betyda att jag tänker samla....:rolleyes: , men om du är intresserad så köpte jag nr 5 på Pressbyrån för två dagar sedan och beställde nr 4 från förlaget i dag. Så de finns att få tag på. Det kanske blir värre för mig att få tag på nr 1-2.

Link to comment
Share on other sites

Att jag har nr 3 - 5 och söker nr 1 - 2 kan ju betyda att jag tänker samla....:rolleyes: , men om du är intresserad så köpte jag nr 5 på Pressbyrån för två dagar sedan och beställde nr 4 från förlaget i dag. Så de finns att få tag på. Det kanske blir värre för mig att få tag på nr 1-2.

 

 

Hittade själv nummer 5 på Coop häromdagen så det kan ju va en möjlighet!

Anders Fohlström

Link to comment
Share on other sites

Kan hända att jag har nr 1 liggande på jobbet. Den kan vara lite välbläddrad men jag får kolla upp det imorgon. Ev har jag nummer 2 liggande oöppnad då jag fick 2 av samma nummer. Kollar även det imorgon.

Björn Öström

 

Friend Of Laphroaig, plot nr: 299951

Member of The Ardbeg Committee

Founding member of Whiskyklubben

Founding member of ölklubben Humlan

Link to comment
Share on other sites

PM skickat!

Thomas Herkevall

Köper eller byter RARE MALTS!
Jag har ett antal dubletter samt annat att byta med.

Cask Owner: BOX Svensk ek, BOX orökt på Bourbon, Kilchoman, Lochindaal, Bladnoch, Margadale#9000069 & BARRA.

Aktieägare: Box

Friend of Laphroaig Plot: 283358
Ardbeg Committee
Springbank Society Member
Guardians of the Glenlivet
Slainte Whiskyklubb
Stockholm whisky Enthusiasts

Link to comment
Share on other sites

Nr 2 finns oöppnad hemma hos mig. Kollar nr 1 på jobbet när jag börjar kl 15 om det inte löser sig med Herke.

Björn Öström

 

Friend Of Laphroaig, plot nr: 299951

Member of The Ardbeg Committee

Founding member of Whiskyklubben

Founding member of ölklubben Humlan

Link to comment
Share on other sites

Nej pga dålig limning av tidningen saknades ett antal sidor men nr 2 finns iaf i obläddrad.

Björn Öström

 

Friend Of Laphroaig, plot nr: 299951

Member of The Ardbeg Committee

Founding member of Whiskyklubben

Founding member of ölklubben Humlan

Link to comment
Share on other sites

Nej pga dålig limning av tidningen saknades ett antal sidor men nr 2 finns iaf i obläddrad.

 

 

Då vill jag gärna köpa #2 av dig. Vad ska du ha för den?

 

/Pär-Olof

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hej.

 

Nu saknar jag bara #1 av Whisky & Bourbon. Är det någon som har denna så vill jag väldigt gärna köpa denna.... :rolleyes:

 

// Pär-Olof

Link to comment
Share on other sites

Hej.

 

Nu saknar jag bara #1 av Whisky & Bourbon. Är det någon som har denna så vill jag väldigt gärna köpa denna.... :rolleyes:

 

// Pär-Olof

Då jag tycker att det är en rätt kass tidning så hade du kunnat fått min nummer 1 gratis, men jag slängde den häromdagen, det var ju synd.

Edited by Pedda

Peter Sjögren, Gbg

 

Svenska Eldvatten

www.eldvatten.se

www.whiskyflaskan.se

Gothia Whisky Society

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Då jag tycker att det är en rätt kass tidning så hade du kunnat fått min nummer 1 gratis, men jag slängde den häromdagen, det var ju synd.

 

auch...nästan en stureplanare...här får du en dram...nä föressten...jag vaskar istället:P

Roland Johansson/Varberg

 

Friends of Laphroaig Plot No: 377846

Ardbeg Committee

Friends of the Classic Malts

Grevens WK

 

www.tastenote.se

www.facebook.com/tastenote

 

www.theunguided.com

www.facebook.com/theunguided

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jag har ínte lyckats få tag på #1 än så vi får väl ha budgivning på den om det är någon som har den till övers och vill sälja den......

Link to comment
Share on other sites

Har ni kollat med förlaget?

Thomas Herkevall

Köper eller byter RARE MALTS!
Jag har ett antal dubletter samt annat att byta med.

Cask Owner: BOX Svensk ek, BOX orökt på Bourbon, Kilchoman, Lochindaal, Bladnoch, Margadale#9000069 & BARRA.

Aktieägare: Box

Friend of Laphroaig Plot: 283358
Ardbeg Committee
Springbank Society Member
Guardians of the Glenlivet
Slainte Whiskyklubb
Stockholm whisky Enthusiasts

Link to comment
Share on other sites

Har ni kollat med förlaget?

 

Ja, de har den inte kvar. Det var tydligen en mässtidning. Så tyvärr, så får vi hoppas att någon hittar den i sina gömmor och dessutom vill sälja den..

Edited by Poh1958
Link to comment
Share on other sites

Ja, de har den inte kvar. Det var tydligen en mässtidning. Så tyvärr, så får vi hoppas att någon hittar den i sina gömmor och dessutom vill sälja den..

Jag har den så det kan vi lösa! PM'a mig. Men portot kan bli förhållandevis dyrt för en tidning. Men samlar man så samlar man :rolleyes:

Benny Ingman, Karlstad
Carlstad Whisky Connoisseurs - CWC

Söker sample av: Brora 1970-1972

Link to comment
Share on other sites

Jag har den så det kan vi lösa! PM'a mig. Men portot kan bli förhållandevis dyrt för en tidning. Men samlar man så samlar man :rolleyes:

 

Jag betalar både porto och en ersättning för tidningen om du så vill ha. Hör av dig. Antingen här eller till min epost par-olof.holmqvist@bredband.net eller på telefon 070 - 588 08 05.

 

Hälsningar

Pär-Olof

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...