highland Posted April 23, 2011 Report Share Posted April 23, 2011 Detta har förbättrats i senaste versionen Strålande Jenz Quote Christer Lagestig Lagan Köper gärna samples av gamla Highland Park, skicka ett PM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
woxna Posted April 24, 2011 Report Share Posted April 24, 2011 saknade malts of scotland över buteljerare Quote håkan woxblom orminge,stockholm Link to comment Share on other sites More sharing options...
basbear Posted April 25, 2011 Report Share Posted April 25, 2011 (edited) Hej Jenz! Kan inte titta på mina meddelanden: Source Error: An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below. Stack Trace: [invalidCastException: Specified cast is not valid.] SampleService.mymessages.gvMessages_RowDataBound(Object sender, GridViewRowEventArgs e) in C:\Development\TfsWorkingFolder\SampleService\SampleService\SampleService\mymessages.aspx.cs:506 System.Web.UI.WebControls.GridView.CreateRow(Int32 rowIndex, Int32 dataSourceIndex, DataControlRowType rowType, DataControlRowState rowState, Boolean dataBind, Object dataItem, DataControlField[] fields, TableRowCollection rows, PagedDataSource pagedDataSource) +307 System.Web.UI.WebControls.GridView.CreateChildControls(IEnumerable dataSource, Boolean dataBinding) +4572 System.Web.UI.WebControls.CompositeDataBoundControl.PerformDataBinding(IEnumerable data) +94 System.Web.UI.WebControls.GridView.PerformDataBinding(IEnumerable data) +18 System.Web.UI.WebControls.DataBoundControl.OnDataSourceViewSelectCallback(IEnumerable data) +182 System.Web.UI.WebControls.DataBoundControl.PerformSelect() +274 SampleService.mymessages.BindDataSource_GridView_Messages() in C:\Development\TfsWorkingFolder\SampleService\SampleService\SampleService\mymessages.aspx.cs:194 SampleService.mymessages.FillGridView_PersonalMessages() in C:\Development\TfsWorkingFolder\SampleService\SampleService\SampleService\mymessages.aspx.cs:159 SampleService.mymessages.Page_Load(Object sender, EventArgs e) in C:\Development\TfsWorkingFolder\SampleService\SampleService\SampleService\mymessages.aspx.cs:34 System.Web.Util.CalliHelper.EventArgFunctionCaller(IntPtr fp, Object o, Object t, EventArgs e) +25 System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +71 System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint) +3048 basbear Edited April 25, 2011 by basbear Quote MVH Björn ScholzArdbeg Committee MemberFriends of Laphroaig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenz Rönnow Posted April 25, 2011 Report Share Posted April 25, 2011 Nu skall det fungera igen, en liten bugg i nya versionen. Quote Jenz RönnowGrundare av whiskyforum | Medlem i Whisky Society Skåne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal Posted April 26, 2011 Report Share Posted April 26, 2011 Det är ju ganska vanligt att man vill avyttra hela flaskor här på forumet, skulle det inte kunna vara möjligt att ha en avdelning för detta i Whiskybanken? Givetvis skulle man kunna söka flaskor på samma ställe. Det här kanske redan har diskuterats, jag har inte letat i gamla trådar, eller så är det kanske lagen som sätter stopp... Quote Henrik Jonsson, Karlstad --------------- The John Cor Whisky Society Friend of Laphroaig Ardbeg Committee Bladnoch Forum Söker sample av buteljeraren, The Bottlers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenz Rönnow Posted April 27, 2011 Report Share Posted April 27, 2011 Det är ju ganska vanligt att man vill avyttra hela flaskor här på forumet, skulle det inte kunna vara möjligt att ha en avdelning för detta i Whiskybanken? Givetvis skulle man kunna söka flaskor på samma ställe. Det här kanske redan har diskuterats, jag har inte letat i gamla trådar, eller så är det kanske lagen som sätter stopp... Svensk lag möjliggör inte en sådan funktion tyvärr... Quote Jenz RönnowGrundare av whiskyforum | Medlem i Whisky Society Skåne Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinsa Posted April 30, 2011 Report Share Posted April 30, 2011 skulle vara roligt att kunna lägga till en bild till paketen som man har ute också... Quote Martin Sandberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sundbom Posted June 13, 2011 Report Share Posted June 13, 2011 Lägg gärna till Calvados tillsammans med whisky, Cognac och Grappa på produktsidan. Nu la jag min Calva under grain vilket inte blir så bra. Quote Är alltid intresserad av intressanta Longmorns. Johannes Sundbom Söderfors Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenz Rönnow Posted June 13, 2011 Report Share Posted June 13, 2011 Lägg gärna till Calvados tillsammans med whisky, Cognac och Grappa på produktsidan. Nu la jag min Calva under grain vilket inte blir så bra. Har du en tillverkare också på den? Quote Jenz RönnowGrundare av whiskyforum | Medlem i Whisky Society Skåne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sundbom Posted June 13, 2011 Report Share Posted June 13, 2011 Har du en tillverkare också på den? Coeur de Lion Quote Är alltid intresserad av intressanta Longmorns. Johannes Sundbom Söderfors Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenz Rönnow Posted June 13, 2011 Report Share Posted June 13, 2011 Coeur de Lion Fixat, nu skall du kunna mappa om den. Quote Jenz RönnowGrundare av whiskyforum | Medlem i Whisky Society Skåne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sundbom Posted June 13, 2011 Report Share Posted June 13, 2011 Fixat, nu skall du kunna mappa om den. Tack! Quote Är alltid intresserad av intressanta Longmorns. Johannes Sundbom Söderfors Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreasBorg Posted June 13, 2011 Report Share Posted June 13, 2011 Varför är det inte möjligt att ta bort gamla meddelanden ? Quote - Andreas Borg -F.K.A - Phantom87 Oakii - Dryckesprovning & Utbildning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenz Rönnow Posted June 13, 2011 Report Share Posted June 13, 2011 Kan du fler tillverkade av Calvados får du gärna lista dem här så lägger jag in dem. Quote Jenz RönnowGrundare av whiskyforum | Medlem i Whisky Society Skåne Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreasBorg Posted June 13, 2011 Report Share Posted June 13, 2011 Kan du fler tillverkade av Calvados får du gärna lista dem här så lägger jag in dem. Pere Magloire Lecompte Apreval Huet Groult Château du Breuil Domaine du Coquerel Boulard Dupont Camut Busnel Comte Louis de Lauriston CCLF (La Fermiere) HEROUT Champ-Hubert Remparts Valdevire Domaine de la Mérité La Ribaude - Distillerie du Houley Val de see Quote - Andreas Borg -F.K.A - Phantom87 Oakii - Dryckesprovning & Utbildning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts