Puttriken Posted March 12, 2011 Report Share Posted March 12, 2011 (edited) Kommer det att skickas ut mail som det gjordes innan från Whiskyteket? Edited March 12, 2011 by Puttriken Quote Patrik Törnqvist, Helsingborg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenz Rönnow Posted March 13, 2011 Report Share Posted March 13, 2011 Kommer det att skickas ut mail som det gjordes innan från Whiskyteket? Ingen funktion finns byggd för det idag. Quote Jenz RönnowGrundare av whiskyforum | Medlem i Whisky Society Skåne Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreasBorg Posted November 15, 2011 Report Share Posted November 15, 2011 Varför kan man inte radera "Mina Meddelanden"? Quote - Andreas Borg -F.K.A - Phantom87 Oakii - Dryckesprovning & Utbildning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sundbom Posted November 15, 2011 Report Share Posted November 15, 2011 Visste inte var jag skulle skriva så jag skrev här. Jag ska lägga in ett sample på en Cognac från Jean Fillioux. Dock så finns det bara Grönstedt att tilgå när man skapar en ny produkt. Går det inte att ha en rad där så man kan skriva det själv? Då slipper Jenz att göra världens längsta rulllista på cognacs-producenter. Önskar också att man ska kunna välja Rom och likaså en tomrad i till calva-produkten Quote Är alltid intresserad av intressanta Longmorns. Johannes Sundbom Söderfors Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herke Posted November 15, 2011 Report Share Posted November 15, 2011 Visste inte var jag skulle skriva så jag skrev här. Jag ska lägga in ett sample på en Cognac från Jean Fillioux. Dock så finns det bara Grönstedt att tilgå när man skapar en ny produkt. Går det inte att ha en rad där så man kan skriva det själv? Då slipper Jenz att göra världens längsta rulllista på cognacs-producenter. Önskar också att man ska kunna välja Rom och likaså en tomrad i till calva-produkten hmm.. är inte detta ett whisky forum? Quote Thomas HerkevallKöper eller byter RARE MALTS!Jag har ett antal dubletter samt annat att byta med.Cask Owner: BOX Svensk ek, BOX orökt på Bourbon, Kilchoman, Lochindaal, Bladnoch, Margadale#9000069 & BARRA. Aktieägare: Box Friend of Laphroaig Plot: 283358Ardbeg CommitteeSpringbank Society MemberGuardians of the GlenlivetSlainte WhiskyklubbStockholm whisky Enthusiasts Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenz Rönnow Posted November 16, 2011 Report Share Posted November 16, 2011 Varför kan man inte radera "Mina Meddelanden"? Lite klurigt tekniskt sett, men det är något som kommer i en framtida version. Jag har valt att prioritera annan utveckling av whiskybanken framför denna funktionalitet. Quote Jenz RönnowGrundare av whiskyforum | Medlem i Whisky Society Skåne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenz Rönnow Posted November 16, 2011 Report Share Posted November 16, 2011 Visste inte var jag skulle skriva så jag skrev här. Jag ska lägga in ett sample på en Cognac från Jean Fillioux. Dock så finns det bara Grönstedt att tilgå när man skapar en ny produkt. Går det inte att ha en rad där så man kan skriva det själv? Då slipper Jenz att göra världens längsta rulllista på cognacs-producenter. Önskar också att man ska kunna välja Rom och likaså en tomrad i till calva-produkten Bra förslag, sätter upp det på att-göra-listan. Quote Jenz RönnowGrundare av whiskyforum | Medlem i Whisky Society Skåne Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarkusNilsson Posted November 26, 2011 Report Share Posted November 26, 2011 Något jag tycker är besvärligt är att man inte kan gå bakåt när man varit in på t.ex. ett sample eller paket. Är det jämt så eller har det med browsern att göra? Quote Markus Nilsson Whiskynörd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorbjörn Lindberg Posted November 27, 2011 Report Share Posted November 27, 2011 Något jag tycker är besvärligt är att man inte kan gå bakåt när man varit in på t.ex. ett sample eller paket. Är det jämt så eller har det med browsern att göra? Du kan inte använda browserns back utan måste klicka på knappen nere till väster som är i banken, "tillbaka" har jag för mig att den heter. Quote Thorbjörn PorsanderÅter i Skåne!tobbe.lindberg@gmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenz Rönnow Posted November 27, 2011 Report Share Posted November 27, 2011 Något jag tycker är besvärligt är att man inte kan gå bakåt när man varit in på t.ex. ett sample eller paket. Är det jämt så eller har det med browsern att göra? Det har lite att göra med hur sidan är byggd, och generellt hur webbapplikationer fungerar. Man kan likna det vid en internetbank, där man inte heller kan nagivera fram och tillbaka med knapparna i webbläsaren, utan måste använda sig av sidans navigationssystem. Quote Jenz RönnowGrundare av whiskyforum | Medlem i Whisky Society Skåne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puttriken Posted November 27, 2011 Author Report Share Posted November 27, 2011 Något jag tycker är besvärligt är att man inte kan gå bakåt när man varit in på t.ex. ett sample eller paket. Är det jämt så eller har det med browsern att göra? Jag har samma bekymmer. Jag har en tumknapp på musen som jag brukar använda för att gå bakåt och som jag (av gammal vana) allt som oftast trycker för att gå bakåt med ett hopp till "startsidan" som resultat. Om det går att få detta ändrat så skulle jag bli glad. Quote Patrik Törnqvist, Helsingborg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts