Lutfisk Posted March 18, 2011 Report Share Posted March 18, 2011 Min holländske kamrat sitter och undrar om han ska köpa hem 12st av denna.. Själv tycker jag den är fantastiskt men vi velar om de kommer att gå åt. En unik chans och förtur för whiskyforum att lägga vantarna på denna! Inget intresse är bindande men gärna seriösa inlägg/meddelanden tack! 299€ kommer en flaska att ligga på. Möjligt att en flaska samplas upp om det är några som är sugna och flaskorna tas hem till butiken. Är någon osäker över internetköp kan jag hjälpa att ta hem. Quote Filip Ling, Stockholm Letar Yoichi-flaskor, vill du sälja kontakta mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ardbeg67 Posted March 18, 2011 Report Share Posted March 18, 2011 Sample är jag givetvis med på, men avstår nog hel flarra. Quote Benny Ingman, KarlstadCarlstad Whisky Connoisseurs - CWC Söker sample av: Brora 1970-1972 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartinK Posted March 18, 2011 Report Share Posted March 18, 2011 Är mycket gärna med på sample.. Quote Martin Kallberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal Posted March 18, 2011 Report Share Posted March 18, 2011 Om en flaska samplas upp så är jag också gärna med. Quote Henrik Jonsson, Karlstad --------------- The John Cor Whisky Society Friend of Laphroaig Ardbeg Committee Bladnoch Forum Söker sample av buteljeraren, The Bottlers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
svartguld Posted March 18, 2011 Report Share Posted March 18, 2011 Här är en till! Quote Ronny WettervikUppsalaSöker äldre och/eller udda releaser av Lagavulin både sample och helrör. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacNilsson Posted March 18, 2011 Report Share Posted March 18, 2011 Är detta Syndicates Lagga 15...den kostade 140 euro när jag köpte en lådda i somras, då fanns det här och där i Tyskland till det priset Quote Hasse Nilsson Växjö Maltwhiskysällskap Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasseL Posted March 18, 2011 Report Share Posted March 18, 2011 Sample ja tack! Quote Lasse Lilja, Hillerstorp Friends of Laphroaig Ardbeg committee Friends of the classic malts Guardians of the Glenlivet Whiskyklubben Slainte SMWS Söker whisky från 1967 Link to comment Share on other sites More sharing options...
begard Posted March 18, 2011 Report Share Posted March 18, 2011 Jag är gärna med på ett sample! Quote Tom Hoyle Ardbeg Committee Member Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mickeman Posted March 18, 2011 Report Share Posted March 18, 2011 Är mycket gärna med på sample. Quote Mikael Weisz - Växjö ~Bäst att köpa upp pengarna innan de tar slut! Link to comment Share on other sites More sharing options...
highland Posted March 18, 2011 Report Share Posted March 18, 2011 Sample Yes Quote Christer Lagestig Lagan Köper gärna samples av gamla Highland Park, skicka ett PM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PIMPIM Posted March 18, 2011 Report Share Posted March 18, 2011 intresserad av sample. /Jocke Quote joakim stenborg Oskarshamn Friends of Laphroaig Plot No: 319765 Ardbeg Committee Henrik Aflodal Whisky Club The Glenlivet Guardians Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordArdbeg Posted March 18, 2011 Report Share Posted March 18, 2011 sample här också Quote Jens Carlsson ardbeg committee member www.persuader.nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bunkermania Posted March 18, 2011 Report Share Posted March 18, 2011 Är detta Syndicates Lagga 15...den kostade 140 euro när jag köpte en lådda i somras, då fanns det här och där i Tyskland till det priset Var det verkligen en 15-årig Lagga från 1979 som du hittade i somras? Quote Magnus Fagerström Helsingborg http://www.magnuswhisky.com info(at)magnuswhisky.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Livsnjutaren Posted March 18, 2011 Report Share Posted March 18, 2011 Jag är gärna med på ett sample jag oxå //Emanuel Quote Emanuel Ringbom Founding member of Stockholm Whisky Enthusiasts Link to comment Share on other sites More sharing options...
HarryB Posted March 18, 2011 Report Share Posted March 18, 2011 Är gärna med på ett sample här med... mvh HarryB Quote Anders Fohlström Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jofa Posted March 18, 2011 Report Share Posted March 18, 2011 Gärna med på ett sample jag oxå! Quote Robert Johansson Ardbeg committee member SMWS member Fatägare Bergslagens Destilleri The Kilchoman Club Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mankan Posted March 18, 2011 Report Share Posted March 18, 2011 Stort sampel tack Quote Marcus Gustafsson Link to comment Share on other sites More sharing options...
peatjunkie Posted March 18, 2011 Report Share Posted March 18, 2011 Kopte ocksa en del flaskar av denna pa en snitt pris av 160 euro And indeed Magnus Den ar 15Y gammal och distilerat 1979 Och smakar som 1972 Ardbeg Geert Quote Proud member of www.lindores.be www.ardbeg.eu(The real Ardbeg site) Geert Bero Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacNilsson Posted March 18, 2011 Report Share Posted March 18, 2011 Var det verkligen en 15-årig Lagga från 1979 som du hittade i somras? Japp, och vad värre är sålde jag alla tio vidare utom två för inköpspris, men jag tyckte inte den var sådär extremt bra, 89 poäng Quote Hasse Nilsson Växjö Maltwhiskysällskap Link to comment Share on other sites More sharing options...
woxna Posted March 18, 2011 Report Share Posted March 18, 2011 hoppar på tåget o tar gärna ett sample Quote håkan woxblom orminge,stockholm Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohanPettersson Posted March 18, 2011 Report Share Posted March 18, 2011 Gärna sample om det blir av. Quote Johan Pettersson, Söderfors Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sundbom Posted March 18, 2011 Report Share Posted March 18, 2011 Är i STereoköpartagen så inte en hel flaska. men gärna ett smakprov. Quote Är alltid intresserad av intressanta Longmorns. Johannes Sundbom Söderfors Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lutfisk Posted March 18, 2011 Author Report Share Posted March 18, 2011 Han köpte flaskora så skicka pm om ni vill ha en helflaska annars skriv i tråden för samples. Priset landar runt 110-120:- för 2cl inkl flaska och frakt ungefär. Går att fixa större samples såklart. Quote Filip Ling, Stockholm Letar Yoichi-flaskor, vill du sälja kontakta mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartinK Posted March 18, 2011 Report Share Posted March 18, 2011 Jag köper gärna 5cl... Quote Martin Kallberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lutfisk Posted March 18, 2011 Author Report Share Posted March 18, 2011 De som vill ha sample skicka mail till : leanfish@gmail.com med önskad storlek så går vi vidare därifrån, tror nog vi fyller kvoten ganska fort. Inge PM, mail tack! Quote Filip Ling, Stockholm Letar Yoichi-flaskor, vill du sälja kontakta mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts