LordArdbeg Posted March 24, 2011 Report Share Posted March 24, 2011 Tja Såg att de fanns kvar några på SB och man vart lite sugen på inhandla men priset är ju riktigt högt, är det nån som har synpunkter och lite info om denna vore kanon och ett sample vore ju pricken MVH // Jens Quote Jens Carlsson ardbeg committee member www.persuader.nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
HarryB Posted March 24, 2011 Report Share Posted March 24, 2011 Tja Såg att de fanns kvar några på SB och man vart lite sugen på inhandla men priset är ju riktigt högt, är det nån som har synpunkter och lite info om denna vore kanon och ett sample vore ju pricken MVH // Jens Jag smakade nyligen denna japanare och tyckte den var underbar! Bland det bästa jag smakat Fast för min del är den nog lite för dyr... Mvh HarryB Quote Anders Fohlström Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordArdbeg Posted March 24, 2011 Author Report Share Posted March 24, 2011 Tackar för inputen jo den är ju i överkant Quote Jens Carlsson ardbeg committee member www.persuader.nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
HarryB Posted March 24, 2011 Report Share Posted March 24, 2011 Tackar för inputen jo den är ju i överkant Hade den legat runt 2 tusen så hade det kanske blivit ett inköp men nu känns det "over the top" Quote Anders Fohlström Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lutfisk Posted March 24, 2011 Report Share Posted March 24, 2011 Kan sampla om du är sugen. Den är fantastiskt god om den är Värd priset sen kan bara du avgöra men jag säger nog ja! Quote Filip Ling, Stockholm Letar Yoichi-flaskor, vill du sälja kontakta mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordArdbeg Posted March 24, 2011 Author Report Share Posted March 24, 2011 Klart jag är .. jag pmar Kan sampla om du är sugen. Den är fantastiskt god om den är Värd priset sen kan bara du avgöra men jag säger nog ja! Quote Jens Carlsson ardbeg committee member www.persuader.nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts