oddevold Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 Jag har läst en del på forumet om julkalendrar och jag skulle gärna anmäla mig till någon julkalender 2011. Vilka är det som erbjuder julkalendrar? Måste man vara medlem för att kunna vara med? Vad finns det att välja på? Tacksam för svar, Kenny Quote Kenny Hoornaert, Uddevalla Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinsa Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 Skickar ett pm med tips Quote Martin Sandberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolle Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 Tar gärna ett PM oxå Quote Roland Johansson/Varberg Friends of Laphroaig Plot No: 377846 Ardbeg Committee Friends of the Classic Malts Grevens WK www.tastenote.se www.facebook.com/tastenote www.theunguided.com www.facebook.com/theunguided Link to comment Share on other sites More sharing options...
HarryB Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 Jag tar gärna ett PM också Quote Anders Fohlström Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kronik Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 Skulle hemskt gärna ta det pm:et också.. Quote Niklas Kronberg Friends of Laphroaig Ardbeg committee The Glenlivet Guardians Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordArdbeg Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 samma här Quote Jens Carlsson ardbeg committee member www.persuader.nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pandan Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 Vill gärna också ha ett eller fler PM Quote Peter Åsén, MärstaFatägare Kilchoman är buteljerat, 2 fat kvar: Bruichladdich, Glengoyne Link to comment Share on other sites More sharing options...
RichardN Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 Jag vill också ha PM! Quote Richard Nordenskjöld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolle Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 De va många som ville ha PM...å jag som sitter på WA lär ju missa de få andelarna som finns kvar:( Quote Roland Johansson/Varberg Friends of Laphroaig Plot No: 377846 Ardbeg Committee Friends of the Classic Malts Grevens WK www.tastenote.se www.facebook.com/tastenote www.theunguided.com www.facebook.com/theunguided Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merlinn Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 Tar oxå ett pm om det är ok. Vill inte missa detta i år. Quote Friends of Laphroaig plot_nr: 382049 Ardbeg committee member. Whiskyforum.se Fatdelägare GrythyttanWhisky Peter Forsman Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pedda Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 Jag har läst en del på forumet om julkalendrar och jag skulle gärna anmäla mig till någon julkalender 2011. Vilka är det som erbjuder julkalendrar? Måste man vara medlem för att kunna vara med? Vad finns det att välja på? Tacksam för svar, Kenny Whiskyflaskan.se kör en ren SMWS-kalender (Scotch Malt Whisky Society) i år. Vem som helst kan vara med i mån om lediga andelar, vilket det just nu finns. Quote Peter Sjögren, Gbg Svenska Eldvatten www.eldvatten.se www.whiskyflaskan.se Gothia Whisky Society Link to comment Share on other sites More sharing options...
iwe Posted March 27, 2011 Report Share Posted March 27, 2011 Whiskyflaskan.se kör en ren SMWS-kalender (Scotch Malt Whisky Society) i år. Vem som helst kan vara med i mån om lediga andelar, vilket det just nu finns. Mail skickat! Quote Ivar Wahlstedt Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddevold Posted March 27, 2011 Author Report Share Posted March 27, 2011 Whiskyflaskan.se kör en ren SMWS-kalender (Scotch Malt Whisky Society) i år. Vem som helst kan vara med i mån om lediga andelar, vilket det just nu finns. Samma här, mejl skickat! Quote Kenny Hoornaert, Uddevalla Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse Vallin Posted March 27, 2011 Report Share Posted March 27, 2011 (edited) Även www.happydramming.comhar kalendrar kvar. I dagsläget finns 10 platser på den billigare 1000:- varianten kvar medans den dyrare är fulltecknad. Edited March 27, 2011 by Lasse Vallin Quote Lasse VallinGöteborgMeningen med livet är fyra: Barnen, flickvännen, Ardbeg & Frölunda Indians Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pedda Posted April 20, 2011 Report Share Posted April 20, 2011 Whiskyflaskan.se kör en ren SMWS-kalender (Scotch Malt Whisky Society) i år. Vem som helst kan vara med i mån om lediga andelar, vilket det just nu finns. Intresset har varit så stort kring vår SMWS-kalender så vi har börjat ta emot bokningar för ytterligare en SMWS-kalender. Läs mer på www.whiskyflaskan.se eller pm:a mig om du vill veta mer. Quote Peter Sjögren, Gbg Svenska Eldvatten www.eldvatten.se www.whiskyflaskan.se Gothia Whisky Society Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bunkermania Posted April 21, 2011 Report Share Posted April 21, 2011 Slainte har kvar av lyxkalendern (2100 kronor för 24 x 2 cl). Maila klubb.slainte@gmail.com om du är intresserad. Quote Magnus Fagerström Helsingborg http://www.magnuswhisky.com info(at)magnuswhisky.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
basbear Posted November 7, 2011 Report Share Posted November 7, 2011 Fick precis ett "lyxigt" mail med julkänsla! Bara att hoppas att tomten inte tullar på paketet när han flyger med det. basbear Quote MVH Björn ScholzArdbeg Committee MemberFriends of Laphroaig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts