Lutfisk Posted April 9, 2011 Report Share Posted April 9, 2011 21yo 25yo 30yo & Syndicates Står kompletta och fina hemma hos mig, nån som vill ha? Filip Ling, Stockholm Letar Yoichi-flaskor, vill du sälja kontakta mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
whiskystore Posted April 9, 2011 Report Share Posted April 9, 2011 21yo 25yo 30yo & Syndicates Står kompletta och fina hemma hos mig, nån som vill ha? Filip, nu måste jag å det bestämdaste ryta till, inga tomflaskor skall spridas, krossa dem, de kan tyvärr slutligen hamna hos bluffgubbar som fyller och försluter dem för att säljas under falska förespeglingar. Ingen kritik mot dig goa gubba...... ....bara ett råd från mig. Vänliga Hälsningar Kjell Öberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
peatjunkie Posted April 9, 2011 Report Share Posted April 9, 2011 Filip Jag behover en lada til en 21Y Geert Proud member of www.lindores.be www.ardbeg.eu(The real Ardbeg site) Geert Bero Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lutfisk Posted April 9, 2011 Author Report Share Posted April 9, 2011 Filip, nu måste jag å det bestämdaste ryta till, inga tomflaskor skall spridas, krossa dem, de kan tyvärr slutligen hamna hos bluffgubbar som fyller och försluter dem för att säljas under falska förespeglingar. Ingen kritik mot dig goa gubba...... ....bara ett råd från mig. Ja där sa du nått bra! Inga tomflaskor lämnar mig men om någon saknar en kartong så hojta! Filip Ling, Stockholm Letar Yoichi-flaskor, vill du sälja kontakta mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
whiskystore Posted May 16, 2025 Report Share Posted May 16, 2025 On 9/4/2011 at 3:42 PM, whiskystore said: Filip, nu måste jag å det bestämdaste ryta till, inga tomflaskor skall spridas, krossa dem, de kan tyvärr slutligen hamna hos bluffgubbar som fyller och försluter dem för att säljas under falska förespeglingar. Ingen kritik mot dig goa gubba...... ....bara ett råd från mig. Jag citerar mig själv här, fick en del kritik när jag å det bestämdaste framförde kritik emot att sälja tomma flaskor av begärliga whiskies i olika sammanhang, jag krossade alltid mina efter slut och förespråkade detsamma för andra i forumet. Nu när jag ser vissa tompavor säljas för 10-20 tusen på ebay funderar jag på mitt eget oskuldsfulla tänkande, jag kan självklart inte döma någon som säljer sina tomflarror, tycker bara att det är tråkigt. Det här är ett generellt tyckande ifrån mig, ingen kritik emot någon, förresten, jag ber lite om ursäkt för att jag fått några att missa lite intäkter, det är inte bra, men jag tycker att vi åstadkommit något väldigt bra med att krossa våra tomflaskor, high end förfalskad whisky är ett stort problem i dag tyvärr. Filip goa kille, du hade haft stora slantar i dina tomma, framförallt i alla dina japanare, hoppas du håller med mig att vi har i alla fall inte försämrat eller försvårat eftermarknaden. Vänliga Hälsningar Kjell Öberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts