Lutfisk Posted October 11, 2012 Report Share Posted October 11, 2012 Inne på låda 2 just nu, finns plats för 8 flaskor till. Ni runtom stockholm får lägga fritt val på flaskor om ni vill ha en väldigt billig frakt. Filip Ling, Stockholm Letar Yoichi-flaskor, vill du sälja kontakta mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolle Posted October 11, 2012 Report Share Posted October 11, 2012 Lite typiskt detta. Har 2 lådor påväg därifrån och denna kom in precis när det va för sent:/ Jag kan hugga en farclas Filip så löser vi Sverige frakten när du får hem den. Roland Johansson/Varberg Friends of Laphroaig Plot No: 377846 Ardbeg Committee Friends of the Classic Malts Grevens WK www.tastenote.se www.facebook.com/tastenote www.theunguided.com www.facebook.com/theunguided Link to comment Share on other sites More sharing options...
BosseK Posted October 11, 2012 Report Share Posted October 11, 2012 1 flaska kvar. Finns det större intresse kan vi påbörja en ny låda. Frakt runtom Sverige för 1-2 flaskor är 99:- Intresserad av 2 st om du kan frakta dem till mig för 99:-, låter billigt.... Bosse Kilåker, 123/123 Chan eil mi a' cruinneachadh uisque-beatha, tha mi ag òl cur socair Delägare Kilchoman Cask 2006/45 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lutfisk Posted October 11, 2012 Report Share Posted October 11, 2012 Jag ordnar det Rolle och Bosse Återkommer snart med betalningsinstruktioner! Nu är det nog stop för det är 3 fulla lådor som ska hem Filip Ling, Stockholm Letar Yoichi-flaskor, vill du sälja kontakta mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kainen Posted October 16, 2012 Report Share Posted October 16, 2012 Nu har whiskybase också fått in den Glenfarclasen Lutfisk tipsade om här ovan... http://shop.whiskybase.com/35315/glenfarclas-10-year-old Marcus Hotakainen, Täby Fatägare, Mackmyra, Gravity: De första dropparna Ardbeg committee member Friends of Laphroaig Min Samling Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kronik Posted October 19, 2012 Report Share Posted October 19, 2012 Kilchomans första klubbuteljering kommer den 22.10. Priset 75£, sammanlagt 360 flaskor. Niklas Kronberg Friends of Laphroaig Ardbeg committee The Glenlivet Guardians Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonybankhart Posted October 21, 2012 Report Share Posted October 21, 2012 Karuizawa 1984/2012 Single Sherry Butt No. 3692 61,6% Finns här: http://www.maltsandmore.de/products/de/Karuizawa-1984-2012-Single-Sherry-Butt-No-3692-616vol-07l.html Michael Larsson En av grundarna till Huskvarna Malt Whisky Society 1996 Friend of Laphroaig 102662 Ardbeg Committee member Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kainen Posted October 21, 2012 Report Share Posted October 21, 2012 Jag är inte så inne på kurrar själv men set hade kommit in 2st på Whizita såg jag. Den ena är slut, den andra finns här: http://www.whizita.de/product_info.php/karuizawa-1984-number-one-drinks-616-vol-p-1600 Marcus Hotakainen, Täby Fatägare, Mackmyra, Gravity: De första dropparna Ardbeg committee member Friends of Laphroaig Min Samling Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonybankhart Posted October 21, 2012 Report Share Posted October 21, 2012 Tack Kainen... Det är den jag beställde men för 25€ billigare på M&M Michael Larsson En av grundarna till Huskvarna Malt Whisky Society 1996 Friend of Laphroaig 102662 Ardbeg Committee member Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasseL Posted October 21, 2012 Report Share Posted October 21, 2012 Karuizawa 1984/2012 Single Sherry Butt No. 3692 61,6% Finns här: http://www.maltsandm...616vol-07l.html Beställde precis en jag med! 1 Lasse Lilja, Hillerstorp Friends of Laphroaig Ardbeg committee Friends of the classic malts Guardians of the Glenlivet Whiskyklubben Slainte SMWS Söker whisky från 1967 Link to comment Share on other sites More sharing options...
whiskystore Posted October 23, 2012 Report Share Posted October 23, 2012 (edited) Port Ellen 12th release 2012, kanske något för den som har bråttom, har inte själv handlat därifrån så jag kan ej svara på några frågor, delar bara med mig av den info jag har, jag hörde att det gick på ca 7300:- med frakt att få hem den. http://www.frw.co.uk...llen-sid-4.aspx 24 st i lager 18 st kvar Edited October 24, 2012 by whiskystore Vänliga Hälsningar Kjell Öberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
whiskystore Posted October 24, 2012 Report Share Posted October 24, 2012 Ytterligare lite tips om Diageo 2012 Special Releases http://us2.campaign-archive2.com/?u=54670227e8624ba38ca148136&id=3ef0fbcca8&e=d0db5629a5 Vänliga Hälsningar Kjell Öberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
whiskystore Posted October 24, 2012 Report Share Posted October 24, 2012 Port Ellen 12th release, Broran, Lagavulin 21 och Auchroisk 30. har ni tillgång till en UK adress och kan tima in 13´00 så går det att beställa här. http://www.scotchwhiskyshop.co.uk/news Vänliga Hälsningar Kjell Öberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
whiskystore Posted October 25, 2012 Report Share Posted October 25, 2012 Mer Diageo 2012. malt & spirits 2012.doc Vänliga Hälsningar Kjell Öberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lutfisk Posted October 25, 2012 Report Share Posted October 25, 2012 Vilka jävla priser.. Drar i alla trådar som går för att säkra sampleflaskorna innan SB-släppet då jag inte riktigt litar fullt ut på det.. Priset kan höjas med några kronor i värsta fall per cl. Filip Ling, Stockholm Letar Yoichi-flaskor, vill du sälja kontakta mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonybankhart Posted October 25, 2012 Report Share Posted October 25, 2012 Vilka jävla priser.. Drar i alla trådar som går för att säkra sampleflaskorna innan SB-släppet då jag inte riktigt litar fullt ut på det.. Priset kan höjas med några kronor i värsta fall per cl. Har läst på några sidor om några som testat PE12, ska tydligen inte vara en av dom bästa utgåvorna (bland annat nämns träig och torr). Dock har ju Serge Vallentin höjt den till skyarna Michael Larsson En av grundarna till Huskvarna Malt Whisky Society 1996 Friend of Laphroaig 102662 Ardbeg Committee member Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lutfisk Posted October 25, 2012 Report Share Posted October 25, 2012 Ja vi får se själva snart 1 Filip Ling, Stockholm Letar Yoichi-flaskor, vill du sälja kontakta mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RichardN Posted October 25, 2012 Report Share Posted October 25, 2012 masterofmalt har både lagga och PE nu. Brora redan slut. Richard Nordenskjöld Link to comment Share on other sites More sharing options...
RichardN Posted October 25, 2012 Report Share Posted October 25, 2012 masterofmalt har både lagga och PE nu. Brora redan slut. Det tog lång tid innan dom tog slut, men nu är det finito. Richard Nordenskjöld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lutfisk Posted October 25, 2012 Report Share Posted October 25, 2012 Men helvette.... Filip Ling, Stockholm Letar Yoichi-flaskor, vill du sälja kontakta mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emvima Posted October 25, 2012 Report Share Posted October 25, 2012 Har ni kontakter i Usa så finns PE 12th release här till bra pris. http://www.vineandtable.com/spirits.aspx?id=20464 ------------------------- Erland Magnusson Malmö Erland Magnusson Malmö Link to comment Share on other sites More sharing options...
mejparn Posted October 25, 2012 Report Share Posted October 25, 2012 Har ett gammalt sample paket med lagavulin. Tror det är 16, 21, 25 och 30 men kan inte hitta dom här i nån tråd.. Är nog några år sen jag köpte. Har även nått laffe paket. Nån som vet var man hittar gamla trådar?! Mattias Oleniusson Cask owner Mackmyra svenk ek/rök Cask owner Macmyra elegant bourbon Cask owner Kilchoman Cask owner Mackmyra x rök Cask owner Mackmyra Ambasadör Box rök Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarkusNilsson Posted October 25, 2012 Report Share Posted October 25, 2012 Har ett gammalt sample paket med lagavulin. Tror det är 16, 21, 25 och 30 men kan inte hitta dom här i nån tråd.. Är nog några år sen jag köpte. Har även nått laffe paket. Nån som vet var man hittar gamla trådar?! Det låter som ett av Filips tidiga paket? Markus Nilsson Whiskynörd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lutfisk Posted October 25, 2012 Report Share Posted October 25, 2012 Japp! Var nog mitt med den 16-åriga Syndicate där Riktigt irriterad jag missade MoM.. Kollat in de varenda dag såklart just när man inte kan kolla kommer de.. Filip Ling, Stockholm Letar Yoichi-flaskor, vill du sälja kontakta mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mejparn Posted October 26, 2012 Report Share Posted October 26, 2012 Japp! Var nog mitt med den 16-åriga Syndicate där Riktigt irriterad jag missade MoM.. Kollat in de varenda dag såklart just när man inte kan kolla kommer de.. har för mig det var nån gammal 16 White hourse. Nån som vet var man hittar gamla samples paket?! Har några till bland annat laffe. Mattias Oleniusson Cask owner Mackmyra svenk ek/rök Cask owner Macmyra elegant bourbon Cask owner Kilchoman Cask owner Mackmyra x rök Cask owner Mackmyra Ambasadör Box rök Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts