basbear Posted June 12, 2011 Report Share Posted June 12, 2011 Hejsan! Jag tror inte att alla riktigt förstår/känner till att det finnes en tab i whiskybank som heter Mina meddelanden. Det är där man hittar och svarar på personliga meddelanden som rör whiskybank. Tog mig ett tag innan jag fattade det själv, så det kanske kan hjälpa någon..... basbear Quote MVH Björn ScholzArdbeg Committee MemberFriends of Laphroaig Link to comment Share on other sites More sharing options...
svartguld Posted June 12, 2011 Report Share Posted June 12, 2011 Tack. Såg nu att det låg ett svar där från dig jag inte trodde jag fått Quote Ronny WettervikUppsalaSöker äldre och/eller udda releaser av Lagavulin både sample och helrör. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lutfisk Posted June 12, 2011 Report Share Posted June 12, 2011 Inte för att vara den men aviseras inte de meddelanden även via mail så man blir påmind? Quote Filip Ling, Stockholm Letar Yoichi-flaskor, vill du sälja kontakta mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
basbear Posted June 12, 2011 Author Report Share Posted June 12, 2011 Inte för att vara den men aviseras inte de meddelanden även via mail så man blir påmind? Jodå Filip, men jag tror inte alla förstått att whiskybank har ett eget meddelande system! Som jag i början basbear Quote MVH Björn ScholzArdbeg Committee MemberFriends of Laphroaig Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarkusNilsson Posted June 13, 2011 Report Share Posted June 13, 2011 Sant, man brukar få leta upp personen i fråga här på forumet och PMa här att de ska kolla där. Inte helt smidigt. Quote Markus Nilsson Whiskynörd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenz Rönnow Posted June 13, 2011 Report Share Posted June 13, 2011 Kanske skulle till en tydligare beskrivning. Ingen som känner sig manad att göra en liten manual över whiskybanken? Quote Jenz RönnowGrundare av whiskyforum | Medlem i Whisky Society Skåne Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartinK Posted August 11, 2011 Report Share Posted August 11, 2011 (edited) När man läst ett meddelande man fått i whiskybankens meddelandesystem, som jag hittade idag... men inte har svarat direkt... Hur gör man då för att kunna läsa det igen?, fungerar inte för mig. //Martin Edited August 11, 2011 by MartinK Quote Martin Kallberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenz Rönnow Posted August 12, 2011 Report Share Posted August 12, 2011 När man läst ett meddelande man fått i whiskybankens meddelandesystem, som jag hittade idag... men inte har svarat direkt... Hur gör man då för att kunna läsa det igen?, fungerar inte för mig. //Martin Hur menar du? Att du inte hittar det i listan? Quote Jenz RönnowGrundare av whiskyforum | Medlem i Whisky Society Skåne Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartinK Posted August 12, 2011 Report Share Posted August 12, 2011 Hur menar du? Att du inte hittar det i listan? När jag tryckt på det "stängda kuvertet", för att läsa det nya medddelandet jag fått i mina meddelanden så funkar det bra. Men när jag sen går tillbaka för att svara på ett meddelande jag öppnat tidigare så går det inte att öppna för mig.. Det händer ingenting när jag trycker på ögat bredvid meddelandet. Quote Martin Kallberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
HarryB Posted August 12, 2011 Report Share Posted August 12, 2011 Jag höll med på att missa lite trevliga samples eftersom att meddelandena kom i whiskybanken istället för i den vanliga... Men som tur löste det sig ändå Quote Anders Fohlström Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenz Rönnow Posted August 12, 2011 Report Share Posted August 12, 2011 När jag tryckt på det "stängda kuvertet", för att läsa det nya medddelandet jag fått i mina meddelanden så funkar det bra. Men när jag sen går tillbaka för att svara på ett meddelande jag öppnat tidigare så går det inte att öppna för mig.. Det händer ingenting när jag trycker på ögat bredvid meddelandet. Det låter som en liten bugg. Skall försöka lösa det. Quote Jenz RönnowGrundare av whiskyforum | Medlem i Whisky Society Skåne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenz Rönnow Posted August 13, 2011 Report Share Posted August 13, 2011 När jag tryckt på det "stängda kuvertet", för att läsa det nya medddelandet jag fått i mina meddelanden så funkar det bra. Men när jag sen går tillbaka för att svara på ett meddelande jag öppnat tidigare så går det inte att öppna för mig.. Det händer ingenting när jag trycker på ögat bredvid meddelandet. Jag har fixat lite fel, nu skall det fungera igen. Quote Jenz RönnowGrundare av whiskyforum | Medlem i Whisky Society Skåne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts