Ankaret Posted August 22, 2011 Report Share Posted August 22, 2011 Har ett litet problem. När jag klickar på länken som ska ta mig till Whisybank så får jag bara upp en sida där det står "Server Error in '/' Application..." Ibland så lyckas jag få upp rätt sida men då står det att jag är inloggad som "Gäst". Hur jag än försöker så kan jag inte logga in eller registrera mig. Märkligt med tanke på att jag tidigare inte haft dessa problem. Är det någon som kan hjälpa mig med detta? Mvh /Ankaret Quote T i m J u r k k o Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenz Rönnow Posted August 22, 2011 Report Share Posted August 22, 2011 Har ett litet problem. När jag klickar på länken som ska ta mig till Whisybank så får jag bara upp en sida där det står "Server Error in '/' Application..." Ibland så lyckas jag få upp rätt sida men då står det att jag är inloggad som "Gäst". Hur jag än försöker så kan jag inte logga in eller registrera mig. Märkligt med tanke på att jag tidigare inte haft dessa problem. Är det någon som kan hjälpa mig med detta? Mvh /Ankaret Får du alltid det felmeddelandet när du trycker på whiskybank? Quote Jenz RönnowGrundare av whiskyforum | Medlem i Whisky Society Skåne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts