GunnarN Posted August 25, 2011 Report Share Posted August 25, 2011 Jag tar ett paket med 2or. Quote Gunnar Nilsson Delägare Kilchoman Cask 2006/118 mm "I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy" (variously attributed to W. C. Fields, Tom Waits, and most commonly Dorothy Parker) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raremalt61 Posted August 25, 2011 Report Share Posted August 25, 2011 Jag är inttreserad av 3cl av detta paket Mv Raremalt61 Thomas Berndtsson Quote Thomas Berndtsson Hammarö Samlar på Raremalts Flaskor Link to comment Share on other sites More sharing options...
whiskystore Posted August 25, 2011 Report Share Posted August 25, 2011 3 cl:s paket hitåt. Quote Vänliga Hälsningar Kjell Öberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
ardbeg67 Posted August 25, 2011 Report Share Posted August 25, 2011 Filip Hur ser det ut? Vad långt in i paketet är vi nu? Quote Benny Ingman, KarlstadCarlstad Whisky Connoisseurs - CWC Söker sample av: Brora 1970-1972 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RichardN Posted August 25, 2011 Report Share Posted August 25, 2011 2 cl vill jag vara med på Quote Richard Nordenskjöld Link to comment Share on other sites More sharing options...
sam gutenwik Posted August 25, 2011 Report Share Posted August 25, 2011 3 cl till mig Quote Sam Gutenwik Köper/byter gärna Brora och Yoichi Om du är intresserad av samples, skicka pm Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThKa Posted August 25, 2011 Report Share Posted August 25, 2011 (edited) Jag är också med tar gärna 3 cl Edited August 25, 2011 by ThKa Quote Thomas Karman Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oggela Posted August 25, 2011 Report Share Posted August 25, 2011 Jag är med på ett paket 2 cl! Quote Fredrik Jokela Söker alltid intressanta samples, speciellt av äldre Brora Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lutfisk Posted August 25, 2011 Report Share Posted August 25, 2011 35cl ungefär är vi uppe i änsålänge! Quote Filip Ling, Stockholm Letar Yoichi-flaskor, vill du sälja kontakta mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
basbear Posted August 25, 2011 Report Share Posted August 25, 2011 2cl blir bra! Om man får köpa japanskt...... basbear Quote MVH Björn ScholzArdbeg Committee MemberFriends of Laphroaig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jofa Posted August 25, 2011 Report Share Posted August 25, 2011 2cl är jag med på! Quote Robert Johansson Ardbeg committee member SMWS member Fatägare Bergslagens Destilleri The Kilchoman Club Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merlinn Posted August 25, 2011 Report Share Posted August 25, 2011 Jag är med på 2cl. Quote Friends of Laphroaig plot_nr: 382049 Ardbeg committee member. Whiskyforum.se Fatdelägare GrythyttanWhisky Peter Forsman Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lutfisk Posted August 25, 2011 Report Share Posted August 25, 2011 2cl blir bra! Om man får köpa japanskt...... basbear De vetefan som du betygsätter Quote Filip Ling, Stockholm Letar Yoichi-flaskor, vill du sälja kontakta mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Livsnjutaren Posted August 25, 2011 Report Share Posted August 25, 2011 Jag är gärna med på 2:or jag oxå. //Emanuel Quote Emanuel Ringbom Founding member of Stockholm Whisky Enthusiasts Link to comment Share on other sites More sharing options...
highland Posted August 25, 2011 Report Share Posted August 25, 2011 Tar gärna ett 2cl paket Quote Christer Lagestig Lagan Köper gärna samples av gamla Highland Park, skicka ett PM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hobgoblin Posted August 25, 2011 Report Share Posted August 25, 2011 2 cl häråt min vän!! Quote Stefan Jansson Founder of The John Cor Whisky Society Member of CWC Member of Klubb Slainte Friend of Laphroaig Ardbeg committee member Friend of the classic malts Box Ambassadör World Wide Brands AB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mankan Posted August 25, 2011 Report Share Posted August 25, 2011 2:or tack Quote Marcus Gustafsson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lutfisk Posted August 25, 2011 Report Share Posted August 25, 2011 55cl just nu! Quote Filip Ling, Stockholm Letar Yoichi-flaskor, vill du sälja kontakta mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mickladdie Posted August 25, 2011 Report Share Posted August 25, 2011 Är med på 3 cl. Quote Micke Jönsson Link to comment Share on other sites More sharing options...
PIMPIM Posted August 25, 2011 Report Share Posted August 25, 2011 är med på 3cl.. Quote joakim stenborg Oskarshamn Friends of Laphroaig Plot No: 319765 Ardbeg Committee Henrik Aflodal Whisky Club The Glenlivet Guardians Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mickeman Posted August 26, 2011 Report Share Posted August 26, 2011 Är med på ett 2cl paket tack. Quote Mikael Weisz - Växjö ~Bäst att köpa upp pengarna innan de tar slut! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lutfisk Posted August 26, 2011 Report Share Posted August 26, 2011 63cl Några enstaka till tas emot.. Flaskorna hoppas kunna beställas ifrån en annan plats än LMDW, fråga ej tack! Blir det däremot ifrån LMDW vill jag snällt be alla om att vara beredd med en snabb överföring när väl ett meddelande dimper ner! Förhoppningsvis ska det finnas god marginal för betalning. Quote Filip Ling, Stockholm Letar Yoichi-flaskor, vill du sälja kontakta mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal Posted August 26, 2011 Report Share Posted August 26, 2011 63cl Några enstaka till tas emot.. Flaskorna hoppas kunna beställas ifrån en annan plats än LMDW, fråga ej tack! Blir det däremot ifrån LMDW vill jag snällt be alla om att vara beredd med en snabb överföring när väl ett meddelande dimper ner! Förhoppningsvis ska det finnas god marginal för betalning. Riktigt stort att du genomför det här för oss forumiter! Jag hoppas du får hjälp med upphällningen för det är ju några timmars jobb det handlar om. Quote Henrik Jonsson, Karlstad --------------- The John Cor Whisky Society Friend of Laphroaig Ardbeg Committee Bladnoch Forum Söker sample av buteljeraren, The Bottlers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasseL Posted August 26, 2011 Report Share Posted August 26, 2011 Fattas bara annat, jag är med... Quote Lasse Lilja, Hillerstorp Friends of Laphroaig Ardbeg committee Friends of the classic malts Guardians of the Glenlivet Whiskyklubben Slainte SMWS Söker whisky från 1967 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lutfisk Posted August 26, 2011 Report Share Posted August 26, 2011 Med Lasse är vi uppe i 65/66cl! Nu är det bara att hålla tummarna allt flyter på smidigt! Reservplatser tas emot såklart ifall någon skulle hoppa av. Quote Filip Ling, Stockholm Letar Yoichi-flaskor, vill du sälja kontakta mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts