Puttriken Posted October 5, 2011 Report Share Posted October 5, 2011 Jag kan inte komma in på whiskybanken. Jag är inloggad här på forumet, men när jag ska kika i whiskybanken så kommer jag till en inloggningssida. Mitt lösenord godkänns inte. När jag ber om att mitt lösenord ska skickas till min mail så godkänns inte det heller, likaså när jag anger mitt inloggningsnamn så godkänns inte det heller.. Har prövat på en annan dator med samma resultat. Har bytt mailadress för bara några dagar sedan, kan det vara det som spökar? Ny adress: puttriken(a)hotmail.com var snäll och åtgärda och skicka (mail) ett nytt lösenord till mig. 1 Quote Patrik Törnqvist, Helsingborg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarkusNilsson Posted October 5, 2011 Report Share Posted October 5, 2011 Jag kan inte komma in på whiskybanken. Jag är inloggad här på forumet, men när jag ska kika i whiskybanken så kommer jag till en inloggningssida. Mitt lösenord godkänns inte. När jag ber om att mitt lösenord ska skickas till min mail så godkänns inte det heller, likaså när jag anger mitt inloggningsnamn så godkänns inte det heller.. Har prövat på en annan dator med samma resultat. Har bytt mailadress för bara några dagar sedan, kan det vara det som spökar? Ny adress: puttriken(a)hotmail.com var snäll och åtgärda och skicka (mail) ett nytt lösenord till mig. "En kollega i nöd!" tänkte jag när jag läste rubriken, men åt detta kan jag litet göra annat än att önska dig lycka till! Quote Markus Nilsson Whiskynörd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puttriken Posted October 5, 2011 Author Report Share Posted October 5, 2011 "En kollega i nöd!" tänkte jag när jag läste rubriken, men åt detta kan jag litet göra annat än att önska dig lycka till! Tack för omtanken! Quote Patrik Törnqvist, Helsingborg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenz Rönnow Posted October 6, 2011 Report Share Posted October 6, 2011 Jag tar kontakt med Patrik. Quote Jenz RönnowGrundare av whiskyforum | Medlem i Whisky Society Skåne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puttriken Posted October 12, 2011 Author Report Share Posted October 12, 2011 Jag tar kontakt med Patrik. Sådärja Jenz, nu funkar det igen. Tack för hjälpen! Quote Patrik Törnqvist, Helsingborg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimman Posted September 20, 2015 Report Share Posted September 20, 2015 Hmmm..Länken för aktivering till whiskybank fungerar ej (Sidan hittas inte). Vad göra? Mvh/Dimman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts