Herke Posted November 5, 2011 Report Share Posted November 5, 2011 Jag kommer att vara där på fredagen, iklädd Kilt som vanligt. Vi ses. Quote Thomas HerkevallKöper eller byter RARE MALTS!Jag har ett antal dubletter samt annat att byta med.Cask Owner: BOX Svensk ek, BOX orökt på Bourbon, Kilchoman, Lochindaal, Bladnoch, Margadale#9000069 & BARRA. Aktieägare: Box Friend of Laphroaig Plot: 283358Ardbeg CommitteeSpringbank Society MemberGuardians of the GlenlivetSlainte WhiskyklubbStockholm whisky Enthusiasts Link to comment Share on other sites More sharing options...
+Benke Olsson Posted November 5, 2011 Report Share Posted November 5, 2011 Jag kommer att vara där på fredagen, iklädd Kilt som vanligt. Vi ses. Jag finns i Clydesdales monter tillsammans med Thomas och Robin båda dagarna. Quote _______Bengt-Åke Olsson Gammalstorp Single Malt society Link to comment Share on other sites More sharing options...
LarsKarlsson Posted November 5, 2011 Report Share Posted November 5, 2011 Jag finns i Clydesdales monter tillsammans med Thomas och Robin båda dagarna. Jag med! Quote Lars Karlsson, Hudiksvall ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Friend of Laphroaig plot nr. 307250 Link to comment Share on other sites More sharing options...
+Mattias Posted November 5, 2011 Report Share Posted November 5, 2011 Jag finns i Clydesdales monter tillsammans med Thomas och Robin båda dagarna. Kommer att bli trångt iom att jag också ska stå där. Vi ses där! Quote Mattias Jegréus, NorrtäljeFounding member of Roslagens WhiskysällskapFriend of Laphroaigplus några till...Hittills ende innehavaren av vandringspriset "Stolkrysset" Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarkusNilsson Posted November 5, 2011 Report Share Posted November 5, 2011 Kommer att bli trångt iom att jag också ska stå där. Vi ses där! Tur att ni brukar ha stora montrar! Quote Markus Nilsson Whiskynörd Link to comment Share on other sites More sharing options...
+Benke Olsson Posted November 5, 2011 Report Share Posted November 5, 2011 Kommer att bli trångt iom att jag också ska stå där. Vi ses där! Verkar bli personlig betjäning i den montern . Vi blir en 7-8 pers. bakom disken. Quote _______Bengt-Åke Olsson Gammalstorp Single Malt society Link to comment Share on other sites More sharing options...
Livsnjutaren Posted November 5, 2011 Report Share Posted November 5, 2011 Verkar bli personlig betjäning i den montern . Vi blir en 7-8 pers. bakom disken. Tyvärr kommer inte jag att vara en av dom. //Emanuel Quote Emanuel Ringbom Founding member of Stockholm Whisky Enthusiasts Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorbjörn Lindberg Posted November 5, 2011 Report Share Posted November 5, 2011 på fredagen lär jag stå på rätt sida diskarna, enbart bra saker vill jag bli serverad! På lördagen vill svärfar påstå att 70-års kalas går före whiskydrickande, vi får se... Quote Thorbjörn PorsanderÅter i Skåne!tobbe.lindberg@gmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jofa Posted November 5, 2011 Report Share Posted November 5, 2011 Kommer att vara där på lördagen och då på rätt sida disken Quote Robert Johansson Ardbeg committee member SMWS member Fatägare Bergslagens Destilleri The Kilchoman Club Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pedda Posted November 5, 2011 Report Share Posted November 5, 2011 Jag kommer att vara där på fredagen, iklädd Kilt som vanligt. Vi ses. Jag står hos SMWS båda dagarna. Det går rykten att Bror kommer till mässan, så håll i dina brillor Herke..:-) Quote Peter Sjögren, Gbg Svenska Eldvatten www.eldvatten.se www.whiskyflaskan.se Gothia Whisky Society Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herke Posted November 6, 2011 Author Report Share Posted November 6, 2011 Jag står hos SMWS båda dagarna. Det går rykten att Bror kommer till mässan, så håll i dina brillor Herke..:-) får nog bli Linser Quote Thomas HerkevallKöper eller byter RARE MALTS!Jag har ett antal dubletter samt annat att byta med.Cask Owner: BOX Svensk ek, BOX orökt på Bourbon, Kilchoman, Lochindaal, Bladnoch, Margadale#9000069 & BARRA. Aktieägare: Box Friend of Laphroaig Plot: 283358Ardbeg CommitteeSpringbank Society MemberGuardians of the GlenlivetSlainte WhiskyklubbStockholm whisky Enthusiasts Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias Nilsson Posted November 6, 2011 Report Share Posted November 6, 2011 Jag finns i Symposions monter båda dagarna! Vi ses! Quote Mathias Nilsson, Ystad http://www.themaltwhiskyexplorers.com # Mackmyra Cask Owner - Reserve 2006 - Rök/Ex Bourbon (Bottled 2009 & 2011) # Kilchoman Cask Owner - 2007 - 1/10 of a First Fill Bourbon # Lochindaal Cask Owner - 2007 - 1/20 of a Fresh Bourbon Barrel # Mackmyra Cask Owner - Reserve 2008 - 1/16 of a Extra Rök/Ex Bourbon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merlinn Posted November 6, 2011 Report Share Posted November 6, 2011 Jag kommer att besöka Ö-o whisky mässa på Fredagen. Ett par goda Drams hoppas jag på. Quote Friends of Laphroaig plot_nr: 382049 Ardbeg committee member. Whiskyforum.se Fatdelägare GrythyttanWhisky Peter Forsman Link to comment Share on other sites More sharing options...
heson Posted November 7, 2011 Report Share Posted November 7, 2011 Mankan och jag kommer på Lördagen. Rekommenderade pubar/barer i närheten av arenan? (Om man mot förmodan inte uppnått vådligt hög promille kl 23) Quote Väntar otåligt på att nästa whiskymässa skall börja Link to comment Share on other sites More sharing options...
whiskylover Posted November 7, 2011 Report Share Posted November 7, 2011 Vi ses där //Tappen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laholm Posted November 8, 2011 Report Share Posted November 8, 2011 Uteblir denna gång tyvärr Quote Hasse Peters Laholm Port Ellen forever Link to comment Share on other sites More sharing options...
hobgoblin Posted November 8, 2011 Report Share Posted November 8, 2011 Uteblir denna gång tyvärr Nämen vafa.... Quote Stefan Jansson Founder of The John Cor Whisky Society Member of CWC Member of Klubb Slainte Friend of Laphroaig Ardbeg committee member Friend of the classic malts Box Ambassadör World Wide Brands AB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pedda Posted November 8, 2011 Report Share Posted November 8, 2011 Uteblir denna gång tyvärr Skolkning kallas det..:-) Quote Peter Sjögren, Gbg Svenska Eldvatten www.eldvatten.se www.whiskyflaskan.se Gothia Whisky Society Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasseL Posted November 8, 2011 Report Share Posted November 8, 2011 Jag dyker ofta upp på mässor med glaset i högsta hugg, men inte på denna mässa tyvärr... Quote Lasse Lilja, Hillerstorp Friends of Laphroaig Ardbeg committee Friends of the classic malts Guardians of the Glenlivet Whiskyklubben Slainte SMWS Söker whisky från 1967 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davil Posted November 10, 2011 Report Share Posted November 10, 2011 Självklart kommer jag till min stads stora höjdpunkt! Vi ses där, på Lördagen! Hoppas Symposion har en trevlig blindprovning iår igen så jag kan få ett till whiskyprovarglas :-) Quote David IlbäcksFriends Of Laphroaig Plot No: 385361 Min samling Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davil Posted November 10, 2011 Report Share Posted November 10, 2011 Mankan och jag kommer på Lördagen. Rekommenderade pubar/barer i närheten av arenan? (Om man mot förmodan inte uppnått vådligt hög promille kl 23) Det beror på vad du är ute efter. Störst whisky sortiment har bishop arms som ligger bakom Stora hotellet (vid sf bio) på Drottninggatan ner mot slottet . Vill du dansa har du tex Strömpis nära bishop och följer du svartån över stora vägkorsningen ligger Harrys där är det "köttmarknad" :-D. Quote David IlbäcksFriends Of Laphroaig Plot No: 385361 Min samling Link to comment Share on other sites More sharing options...
heson Posted November 11, 2011 Report Share Posted November 11, 2011 Det beror på vad du är ute efter. Störst whisky sortiment har bishop arms som ligger bakom Stora hotellet (vid sf bio) på Drottninggatan ner mot slottet . Vill du dansa har du tex Strömpis nära bishop och följer du svartån över stora vägkorsningen ligger Harrys där är det "köttmarknad" :-D. Tack, Bishops då, dansa låter ohälsosamt, och eventuellt hemdrag från köttmarknaden blir antagligen medvetslös av min andedräkt. Quote Väntar otåligt på att nästa whiskymässa skall börja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mankan Posted November 11, 2011 Report Share Posted November 11, 2011 Japp, dansa är för de som inte har råd att stå i baren. F.ö. får du sikta på bortamatch ifall jag inte har bortamatch Quote Marcus Gustafsson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jofa Posted November 12, 2011 Report Share Posted November 12, 2011 Bishop's i Örebro är riktigt trevligt, rekommenderas varmt! Gott utbud av Whisky och öl! Quote Robert Johansson Ardbeg committee member SMWS member Fatägare Bergslagens Destilleri The Kilchoman Club Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pedda Posted November 12, 2011 Report Share Posted November 12, 2011 Bishop's i Örebro är riktigt trevligt, rekommenderas varmt! Gott utbud av Whisky och öl! Är det nära från mässan? Quote Peter Sjögren, Gbg Svenska Eldvatten www.eldvatten.se www.whiskyflaskan.se Gothia Whisky Society Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts