ArdbegMicke Posted November 26, 2011 Report Share Posted November 26, 2011 Tja. Jag som är nybörjare här på forumet undrar lite hur den här banken funkar och lite vad det är. Jag kan alltså gå in och köpa samples av andra personer här på forumet? Och vad ska man egentligen skriva i svar rutan? Typ adress och grejer eller har jag fattat det här helt fel? Quote Michael Lysegård, Örebro Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarkusNilsson Posted November 26, 2011 Report Share Posted November 26, 2011 Tja. Jag som är nybörjare här på forumet undrar lite hur den här banken funkar och lite vad det är. Jag kan alltså gå in och köpa samples av andra personer här på forumet? Och vad ska man egentligen skriva i svar rutan? Typ adress och grejer eller har jag fattat det här helt fel? Det låter som om du fattat det rätt! Quote Markus Nilsson Whiskynörd Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArdbegMicke Posted November 26, 2011 Author Report Share Posted November 26, 2011 Gött verkar vara en jävla bra grej Quote Michael Lysegård, Örebro Link to comment Share on other sites More sharing options...
EW200 Posted November 26, 2011 Report Share Posted November 26, 2011 Det är grymt. Innan den här månaden är slut har jag prövat kring 40 sorter genom forumet och whiskybanken. Quote Stefan Johansson är alltid intresserad av Caol Ila samples. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HarryB Posted November 26, 2011 Report Share Posted November 26, 2011 Det är ju en kanongrej att kunna prova samples framförallt när man är ny i gamet, när man har mycket att testa och kanske inte riktigt vet vilka typer man gillar. Och så kanske man kan prova sorter som är alldeles för dyra att köpa sjäv Quote Anders Fohlström Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts