Jenz Rönnow Posted December 7, 2011 Report Share Posted December 7, 2011 Gamla recensionsbanken är nu migrerad och datan finns i whiskybank. Det innebär att några er har fått x antal recensioner listade under "Mina recensioner" på "Min Sida". Quote Jenz RönnowGrundare av whiskyforum | Medlem i Whisky Society Skåne Link to comment Share on other sites More sharing options...
P-M Posted December 7, 2011 Report Share Posted December 7, 2011 Känns inte som att det funkar, gör man fel tro? Quote P-M Odsäter Min Whisky Sida Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenz Rönnow Posted December 7, 2011 Author Report Share Posted December 7, 2011 Känns inte som att det funkar, gör man fel tro? Vad är det som inte fungerar menar du? Quote Jenz RönnowGrundare av whiskyforum | Medlem i Whisky Society Skåne Link to comment Share on other sites More sharing options...
P-M Posted December 7, 2011 Report Share Posted December 7, 2011 Vet inte om jag tror att mina inlägg i gamla recensionsbanken skulle finns i den nya, så verkar inte vara fallet. Bakery Hill Double Wood Malt 46%, Barrel 4450 hade lagt in om jag mins rätt men jag hittar den inte nu. Quote P-M Odsäter Min Whisky Sida Link to comment Share on other sites More sharing options...
+Benke Olsson Posted December 7, 2011 Report Share Posted December 7, 2011 Vet inte om jag tror att mina inlägg i gamla recensionsbanken skulle finns i den nya, så verkar inte vara fallet. Bakery Hill Double Wood Malt 46%, Barrel 4450 hade lagt in om jag mins rätt men jag hittar den inte nu. Jag kan bara se 5 sidor recensioner totalt och har inga egna, vare sig under de "allmänna" eller under min egen flik. Quote _______Bengt-Åke Olsson Gammalstorp Single Malt society Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenz Rönnow Posted December 7, 2011 Author Report Share Posted December 7, 2011 Jag kan bara se 5 sidor recensioner totalt och har inga egna, vare sig under de "allmänna" eller under min egen flik. Skall se om jag kan lösa detta. Beror troligen på att kopplingen mellan e-post adresserna i de två användardatabaserna inte stämmer överens. Quote Jenz RönnowGrundare av whiskyforum | Medlem i Whisky Society Skåne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts