ChristianJ Posted January 6, 2012 Report Share Posted January 6, 2012 Inte särskilt störande bugg, men kan vara intressant att veta. Den verkar fast besluten om att jag vill ha whiskybanken på engelska numera. Går jag in och sparar inställningen igen (som är svenska) så kör den svenska resten av den sessionen, men sen är den tillbaka på engelska. Kan vara att min chrome är engelskspråkig...? Mvh, Christian Quote Christian Jönsson, Luleå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenz Rönnow Posted January 7, 2012 Report Share Posted January 7, 2012 Ja, den går på webbläsarens språkinställning, samt det man väljer i inställningarna i whiskybanken. Men där är något logikfel någonstans som gör att den bugg du beskriver uppstår. Skall fixa det vid nästa uppdatering. Quote Jenz RönnowGrundare av whiskyforum | Medlem i Whisky Society Skåne Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarkusNilsson Posted January 19, 2012 Report Share Posted January 19, 2012 Ibland blir man skickad till whiskyforum.se och ibland till whiskyforum.org .. Och några meddelanden står på engelska, alltså "Interest in Package -xxx" istället för "Intresseanmälan Paket - xxx". Tror att det är de gångerna jag sett meddelandet första gången i mobilen. Men då förblir det alltså så? Quote Markus Nilsson Whiskynörd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kainen Posted January 19, 2012 Report Share Posted January 19, 2012 Jag har också samma språkbugg, samt att när man klickar sig tillbaks via länken högst upp till vänster: powered by whiskyforum.orgså blir forum.whiskyforum.se på engelska också. Quote Marcus Hotakainen, Täby Fatägare, Mackmyra, Gravity: De första dropparna Ardbeg committee member Friends of Laphroaig Min Samling Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenz Rönnow Posted January 20, 2012 Report Share Posted January 20, 2012 Jag har också samma språkbugg, samt att när man klickar sig tillbaks via länken högst upp till vänster: powered by whiskyforum.org så blir forum.whiskyforum.se på engelska också. Ja, de följs åt, språken och forumen. Men jag fixar det i nästa uppdatering. Quote Jenz RönnowGrundare av whiskyforum | Medlem i Whisky Society Skåne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts