ChristianJ Posted January 6, 2012 Report Share Posted January 6, 2012 Sökte idag samples och insåg att jag blev lite lurad när jag gladdes åt en Caol Ila 25, men insåg sen när jag klickade för att skicka intresseförfrågan att det var en IB och inte den OB jag just nu sökte. Nu är det mycket möjligt att denna buteljering visar sig vara godare i detta specifika fall, men det vore generellt trevligt att kunna se/urskilja antingen OB/IB eller kanske rent av se buteljeraren/OB i listan med samples. På vissa syns annars endast destilleri och ålder/NAS, vilket lätt skapar falska dubletter. Visst skulle man kunna skriva in det under "variant", men det känns fel för mig som kodarkollega... :-) Mvh, Christian Quote Christian Jönsson, Luleå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenz Rönnow Posted January 7, 2012 Report Share Posted January 7, 2012 Du menar i listan över söksvaren, eller listan som listar alla samples, där du sedan får klicka dig vidare för att se mer info om ett enskilt sample? (typ i grid viewn om man pratar kodspråk) Quote Jenz RönnowGrundare av whiskyforum | Medlem i Whisky Society Skåne Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChristianJ Posted January 8, 2012 Author Report Share Posted January 8, 2012 Jag tänker på listan över alla samples. Jag använder oftast den för att "browsa" runt och leta nya fina sorter att prova på! Quote Christian Jönsson, Luleå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts