LordArdbeg Posted February 5, 2012 Report Share Posted February 5, 2012 tror de har snackats om förut men vilken Laffe CS är det som krossar dom nya, har ju sett och provat nån red stripe, men finns de flera batcher av red stripe? green stripe var väl den första, vad tycker ni? MVH // Jens Quote Jens Carlsson ardbeg committee member www.persuader.nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merlinn Posted February 5, 2012 Report Share Posted February 5, 2012 (edited) 2st. Laffe. Cs Red Strip har jag för mej om att jag har sett. Jag har en av dom, 55.7% ligger den på. Har drukit upp en flaska av denna oxå Den är möjligtvis lite bättre än dom senaste 3 Batcherna som är släppta. Men jag tycker dom är underbara oxå / Peter Edited February 5, 2012 by Merlinn Quote Friends of Laphroaig plot_nr: 382049 Ardbeg committee member. Whiskyforum.se Fatdelägare GrythyttanWhisky Peter Forsman Link to comment Share on other sites More sharing options...
basbear Posted February 5, 2012 Report Share Posted February 5, 2012 Red och Green stripe fanns under ett antal år och alcoholhalt. Kolla på monitor. http://www.whisky-monitor.com/index.jsp?did=85&distilleryName=Laphroaig+single+malt+scotch+distillery basbear Quote MVH Björn ScholzArdbeg Committee MemberFriends of Laphroaig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts