Palmen Posted March 26, 2012 Report Share Posted March 26, 2012 (edited) Försökte logga in på whiskybanken men den godkänner inte lösenordet för min användare (antog att det var samma som till whiskyforum). Försökte då att skapa ett konto med mitt användarnamn på whiskyforum men det var upptaget (så jag antar att jag har ett konto) Försökte efter det återställa lösenordet, både genom användarnamn och mail. Får dock inget mail skickat till mig så jag kan återställa lösenordet. Är det något fel eller jag som är lite efter? EDIT: Ska självklart stå "lösenord" i ämnet och inte lösning. Edited March 26, 2012 by Palmen Quote Fredrik Palmqvist Link to comment Share on other sites More sharing options...
Palmen Posted March 26, 2012 Author Report Share Posted March 26, 2012 Fungerade nu, var bara 15 minuter fördröjning ungefär på mailet Quote Fredrik Palmqvist Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenz Rönnow Posted March 26, 2012 Report Share Posted March 26, 2012 Bra att det löste sig! Quote Jenz RönnowGrundare av whiskyforum | Medlem i Whisky Society Skåne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts