bonybankhart Posted July 21, 2012 Report Share Posted July 21, 2012 Hej Jag undrar om det är någon som har erfarenhet av att beställa whisky från Maltcity? Är dom tillförlitliga? Hur lång tid tar frakten ungefär? Michael Larsson En av grundarna till Huskvarna Malt Whisky Society 1996 Friend of Laphroaig 102662 Ardbeg Committee member Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laholm Posted July 21, 2012 Report Share Posted July 21, 2012 Bara en gång... då gick det bra Jag skickade mina via tyskland.. så det tog lite extra tid Seriöst folk bakom detta Hasse Peters Laholm Port Ellen forever Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonybankhart Posted July 21, 2012 Author Report Share Posted July 21, 2012 Bara en gång... då gick det bra Jag skickade mina via tyskland.. så det tog lite extra tid Seriöst folk bakom detta Tack för svaret, har kontaktat dom och väntar på mail Michael Larsson En av grundarna till Huskvarna Malt Whisky Society 1996 Friend of Laphroaig 102662 Ardbeg Committee member Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robins Posted March 1, 2013 Report Share Posted March 1, 2013 Tack för svaret, har kontaktat dom och väntar på mail Hur gick det? Har själv beställt därifrån idag men är lite nervös över köptet. Vad är det värsta scenariot? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonybankhart Posted March 1, 2013 Author Report Share Posted March 1, 2013 Hoppade över den beställningen, verkar vara stor risk att paketet fastnar i tullen tyvärr. Michael Larsson En av grundarna till Huskvarna Malt Whisky Society 1996 Friend of Laphroaig 102662 Ardbeg Committee member Link to comment Share on other sites More sharing options...
RareMalt Posted March 23, 2013 Report Share Posted March 23, 2013 Hur gick det? Har själv beställt därifrån idag men är lite nervös över köptet. Vad är det värsta scenariot? Lite nyfiken på hur det har det gått? Jonas Gustafsson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts